Перейти вниз Перейти вгору

Документи для початку співпраці

Щоб почати співпрацю з компанією «Нова пошта» Вам необхідно укласти Договір про надання послуг з організації перевезення відправлень.

Для цього завантажте пакет документів на цій сторінці або замовте його у керівника найближчого відділення «Нова пошта» у Вашому місті.

Пакет документів включає:

Також рекомендуємо ознайомитися з наведеними нижче документами:

Заповнення Договору слід робити у відповідності до вимог, зазначених у «Пам’ятці для Клієнта», а також звернути увагу на необхідність додавання зазначених у пам’ятці завірених копій документів.

Після того, як будуть виконані усі дії, зазначені у «Пам’ятці для Клієнта», Вам необхідно передати повний пакет документів до найближчого відділення. Документи розглядатимуться впродовж двох робочих днів з моменту передачі. Зареєстрований Договір повертається до відділення на 3–4 день, про що повідомляється у SMS-повідомленні або телефонним дзвінком.

Після заключення Договору Ви обов’язково отримуєте Картку ідентифікації бізнес-клієнта, з умовами та правилами можете ознайомитись тут.

У разі виникнення питань та побажань щодо зміни процедури підписання договору, Ви можете звернутися до контакт-центру компанії «Нова пошта». Також додаткову інформацію можна отримати у керівника будь-якого відділення «Нова пошта» або за допомогою форми зворотного зв'язку.

Зверніть увагу, що даний договір укладається тільки з юридичними особами та ФОП.
Відправлення пакету документів на розгляд та підпис до компанії «Нова пошта» є безкоштовним.