Перейти вниз Перейти вгору

Документи для початку співпраці

Щоб почати співпрацю з компанією «Нова Пошта» Вам необхідно укласти Договір про надання послуг з організації перевезення відправлень.

Договір укладається шляхом приєднання Клієнта (юридичної особи (крім юридичної особи державної форми власності), фізичної особи-підприємця), що має намір отримувати послуги з перевезення відправлень, до Договору в цілому, у відповідності до ст.634 Цивільного Кодексу України.

Для приєднання до Договору необхідно підписати Заяву про приєднання до договору, яку можна завантажити за посиланням нижче. До заяви додаються документи, перелік яких нааведено в Пам'ятці Клієнта.

Юридичні особи державної форми власності (підприємства, установи, організації) укладають Договір для бюджетної організації, оформлення якого здійснюється відповідно до Пам’ятки для бюджетної організації. Договір та Пам’ятка доступні за посиланнями нижче.

Весь пакет документів для початку співпраці можна завантажити на цій сторінці або замовити його у керівника найближчого відділення «Нова Пошта» у Вашому місті.
Редакція Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень розміщена виключно для ознайомлення з умовами договору, підписувати договір не потрібно.

Пакет документів включає:

Також рекомендуємо ознайомитися з наведеними нижче документами:

Оформлення документів слід виконувати у відповідності до вимог, зазначених у «Пам’ятці для Клієнта», а також звернути увагу на необхідність додавання зазначених у пам’ятці копій документів.

Після того, як будуть виконані усі дії, зазначені у «Пам’ятці для Клієнта», Вам необхідно передати повний пакет документів до найближчого відділення. Документи розглядатимуться впродовж трьох робочих днів з моменту передачі. Зареєстрований Договір або Заява про приєднання до договору повертається до відділення на 5–6 день, про що повідомляється у SMS-повідомленні або телефонним дзвінком.

Після заключення Договору, Ви обов’язково отримуєте Картку ідентифікації бізнес-клієнта, з умовами та правилами можете ознайомитись тут.

У разі виникнення питань та побажань щодо зміни процедури укладення договору, Ви можете звернутися до контакт-центру компанії «Нова Пошта». Також додаткову інформацію можна отримати у керівника будь-якого відділення «Нова Пошта» або за допомогою форми зворотного зв'язку.

Зверніть увагу, що  договір укладається тільки з юридичними особами та фізичними особами підприємцями.
Відправлення пакету документів на розгляд та підпис до компанії «Нова Пошта» є безкоштовним.

Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до умов договору (розділ 5) направлення актів наданих послуг буде здійснюватися в електронному вигляді, з накладенням електронних цифрових підписів.

Ви зможете отримувати і підписувати акти наданих послуг за договором  за допомогою сервісу ВЧАСНО або спеціалізованого програмного забезпечення, зокрема: M.E.DOC.

Вищевказане програмне забезпечення дозволяє повноцінно опрацьовувати первинні документи, в тому числі акти. Зокрема, в ході опрацювання акту, Ви зможете узгодити або відхилити його, одночасно зазначивши причини відмови від підписання. При цьому, надіслану Вами відмову від підписання актів ТОВ «Нова Пошта» отримає оперативно, що дозволить швидко опрацювати зауваження до документів та надати їх на повторний розгляд.

Детальніше ознайомитись із роботою в системах електронного документообігу можливо:

 - ВЧАСНО https://vchasno.com.ua/about. Отримання та опрацювання документів від «Нова Пошта» безкоштовне для Клієнтів.

 - M.E.DOC. https://www.medoc.ua/uk. Тарифи відповідно умов компанії – продавця програми M.E.Doc.