Перейти вниз Перейти вгору

Документи для початку співпраці

ЯК ПОЧАТИ СПІВПРАЦЮ З «НОВА ПОШТА»

Щоб оплачувати послуги «Нова Пошта» за безготівковим розрахунком, вам потрібно укласти з компанією договір про надання послуг з організації перевезення відправлень. Договір укладається тільки з юридичними особами та фізичними особами-підприємцями.

Для цього вам потрібно:

1. Увійти або зареєструватися в особистому кабінеті на сайті

2. В особистому кабінеті в розділі «Налаштування» вибрати пункт «Оформити заявку на підписання договору»

3. Ввести необхідні реквізити компанії і сформувати шаблон заяви про приєднання до договору (далі - Заява)

4. Завантажити необхідний пакет статутних документів і натиснути кнопку «Відправити заявку на узгодження»

5. Після перевірки документів автоматично в особистому кабінеті створюється номер експрес-накладної на відправку Заяви в компанію Нова Пошта

6. Роздрукувати Заяву у двох примірниках і підписати її

7. Передати оператору в будь-якому відділенні компанії 2 екземпляри підписаної Заяви

8. У разі відправлення не повного пакету документів для підписання договору, оригінал договору не повертається. Вам потрібно повторно надіслати повний пакет документів разом з заявою на приєднання.

  

Також ви можете роздрукувати шаблон документів на цій сторінці або запитати у керівника найближчого відділення ТОВ «Нова Пошта» у вашому місті.

Для цього вам потрібно подати:

• Заяву про приєднання до договору

• Перелік статутних документів для клієнтів (згідно Пам'ятки для клієнта).

Для бюджетної організації:

• Шаблон договору для бюджетної організації

• Перелік статутних документів для бюджетної організації.

Перед початком роботи також рекомендуємо ознайомитися з наступними документами:

• Умови надання послуг

• Довіреність на отримання і відправку від імені компанії

• Правила використання особистого кабінету, мобільного додатку і прикладного програмного інтерфейсу

• Договір про надання послуг з організації перевезення відправлень.

Увага! Відправка Заяви на підпис в компанію «Нова Пошта» є безкоштовною з будь-якого відділення компанії.

Документи будуть розглядатися протягом 1 робочого дня з моменту отримання. Після схвалення Заяви в особистому кабінеті в розділі «Налаштування» з'явиться кнопка «Дозволено безготівковий розрахунок» і окремий акаунт для бізнесу. Підписана Заява про приєднання до договору повертається в відділення на 2-3-й день після розгляду.

Після укладання Заяви Ви обов'язково отримаєте Карту бізнес-клієнта, оформлену на підписанта Заяви. З умовами і правилами можна ознайомитися тут.

Згідно з умовами договору (розділ 5), акти наданих послуг з електронно-цифровим підписом будуть вислані в електронному вигляді. Ви зможете отримувати і підписувати акти наданих послуг за договором за допомогою сервісів Вчасно або M.E.DOC.

 

Детальніше ознайомитися з роботою в системах електронного документообігу можливо: 

- Вчасно. Отримання і обробка документів від «Нова Пошта» безкоштовно для клієнтів. 

- M.E.DOC. Тарифи відповідно умов компанії - продавця програми M.E.Doc.

З питань оформлення Заяви про приєднання до договору Ви можете звернутися в контакт-центр компанії «Нова Пошта» або до керівника будь-якого відділення «Нова Пошта» у вашому місті.