Перейти вниз Перейти вгору

Питання-відповіді про картку бізнес-клієнта

Що таке карта бізнес-клієнта?

Карта бізнес-клієнта – це інструмент ідентифікації, що надається бізнес-клієнту, який має договір з ТОВ «Нова пошта». Його мета – персоналізація кожної операції клієнта та коректного розрахунку індивідуальних умов співпраці. Карта є невід’ємною частиною договору про надання послуг з організації перевезення відправлень.

Як я можу отримати карту бізнес-клієнта?

Обов'язкова умова отримання карти бізнес-клієнта – наявність підписаного договору з ТОВ «НОВА ПОШТА». Карта надається клієнту під час підписання/перепідписання договору. Її також може надати персональний менеджер.

Як я можу отримати додаткові карти бізнес-клієнта для співробітників?

Для замовлення додаткових карт вам необхідно відправити заявку на електронну адресу вашого менеджера. Якщо у вас немає персонального менеджера, відправте заявку на адресу karta@novaposhta.ua та вкажіть точну кількість карт, необхідних для ваших співробітників.

Я можу вказати контактні дані мого працівника російською/англійською мовою?

Персональні дані користувача карти вказуються тільки українською мовою.

Користування картою бізнес-клієнта платне?

Оформлення, надання, користування та анулювання карти бізнес-клієнта здійснюється безкоштовно.

У моїй карті бізнес-клієнта вказані некоректні дані. Як їх виправити?

Для зміни контактних даних користувачу карти або відповідальному представнику клієнта необхідно скласти письмову заяву та відправити її електронною поштою персональному менеджеру (за відсутності менеджера – на адресу karta@novaposhta.ua). 

Дані буде змінено впродовж 1 робочого дня з моменту отримання запиту.

Для чого потрібна карта бізнес-клієнта?

Карта бізнес-клієнта – це альтернатива довіреності на відправлення/отримання відправлень. 

Також карта бізнес-клієнта надає наступні переваги:

- конфіденційність – на карті зберігаються реквізити компанії, назва та контактні дані;
- швидке і легке оформлення відправлень;
- точний облік індивідуальних умов співпраці (привілеї та знижки бізнес-клієнтам);
- персоналізація і контроль операцій – оформлення відправлень тільки уповноваженим представником компанії – користувачем карти.

У мене немає при собі карти бізнес-клієнта. Як я можу здійснити відправку/отримати відправлення без неї?

У цьому випадку ви маєте наступні альтернативи:

- вдало пройти SMS ідентифікацію за номером мобільного телефону у відділенні «Нова пошта» або
пред’явити довіреність на відправлення/отримання.

Якщо відправлення було оформлено в Особистому кабінеті на сайті «Нова пошта», карту бізнес-клієнта пред'являти не обов'язково. Необхідно просто передати співробітнику «Нова пошта» створені документи на відправку.

Я можу скористатися відсканованою копією карти бізнес-клієнта замість оригіналу?

Під час обслуговування можна використовувати тільки оригінальну карту бізнес-клієнта.

Моя карта бізнес-клієнта пошкоджена/Я її загубив(ла). Як замовити нову?

Щоб отримати нову, замінити пошкоджену або втрачену карту бізнес-клієнта, потрібно заповнити заяву на отримання карти бізнес-клієнта та надіслати її електронною поштою вашому менеджеру (за відсутності менеджера – на адресу karta@novaposhta.ua).

Як заблокувати карту бізнес-клієнта?

У разі звільнення користувача карти або скасування його повноважень на здійснення відправлень карту можна заблокувати. Для цього відповідальному представнику бізнес-клієнта потрібно скласти та відправити письмову заяву електронною поштою персональному менеджеру (за відсутності менеджера – на адресу karta@novaposhta.ua). Зробити це потрібно за 5 календарних (п’ять) днів до звільнення / скасування повноважень.