Перейти вниз Перейти вгору

Питання-відповіді про картку бізнес-клієнта

Що таке карта бізнес-клієнта?

Карта бізнес-клієнта – це інструмент ідентифікації, що надається бізнес-клієнту, який має договір з ТОВ «Нова пошта». Його мета – персоналізація кожної операції клієнта та коректного розрахунку індивідуальних умов співпраці. Карта є невід’ємною частиною договору про надання послуг з організації перевезення відправлень.

Активуйте особистий кабінет за номером картки (покрокова інструкція) і оформляйте відправки в особистому кабінеті на сайті чи у мобільному додатку.

Як я можу отримати карту бізнес-клієнта?

Обов'язкова умова отримання карти бізнес-клієнта – наявність підписаного договору з ТОВ «НОВА ПОШТА». Карта надається клієнту під час підписання/перепідписання договору. Її також може надати персональний менеджер.

Як я можу отримати додаткові карти бізнес-клієнта для співробітників?

Для замовлення додаткових карт Вам необхідно відправити заявку на електронну адресу Вашого менеджера. Якщо у Вас немає персонального менеджера, відправте заповнену заяву на видачу додаткових карток на адресу karta@novaposhta.ua. Запит буде опрацьовано протягом 3-7 робочих днів. Бланк заяви знаходиться тут.

Я можу вказати контактні дані мого працівника російською/англійською мовою?

Персональні дані користувача карти вказуються тільки українською мовою.

Користування картою бізнес-клієнта платне?

Оформлення, надання, користування та анулювання карти бізнес-клієнта здійснюється безкоштовно.

Як змінити персональні або контактні дані по картці бізнес клієнта?

Клієнт-власник головної картки бізнес клієнта має змогу самостійно корегувати дані своїх представників у особистому кабінеті.

Для зміни персональних даних по головній карті потрібна заява від клієнта – її необхідно відправити на електронну адресу Вашого персонального менеджера. Якщо у Вас немає персонального менеджера, відправте заповнену заяву на переоформлення даних по картці на адресу karta@novaposhta.ua. Запит буде опрацьовано протягом 1 робочого дня. Бланк заяви знаходиться тут.

Для чого потрібна карта бізнес-клієнта?

Карта бізнес-клієнта – це альтернатива довіреності на відправлення/отримання відправлень. 

Також карта бізнес-клієнта надає наступні переваги:

- конфіденційність – на карті зберігаються реквізити компанії, назва та контактні дані;
- швидке і легке оформлення відправлень;
- точний облік індивідуальних умов співпраці (привілеї та знижки бізнес-клієнтам);
- персоналізація і контроль операцій – оформлення відправлень тільки уповноваженим представником компанії – користувачем карти.

У мене немає при собі карти бізнес-клієнта. Як я можу здійснити відправку/отримати відправлення без неї?

У цьому випадку ви маєте наступні альтернативи:

- вдало пройти SMS ідентифікацію за номером мобільного телефону у відділенні «Нова пошта» або
пред’явити довіреність на відправлення/отримання.

Якщо відправлення було оформлено в Особистому кабінеті на сайті «Нова пошта», карту бізнес-клієнта пред'являти не обов'язково. Необхідно просто передати співробітнику «Нова пошта» створені документи на відправку.

Я можу скористатися відсканованою копією карти бізнес-клієнта замість оригіналу?

Під час обслуговування можна використовувати тільки оригінальну карту бізнес-клієнта.

Моя карта бізнес-клієнта пошкоджена/Я її загубив(ла). Як замовити нову?

Щоб отримати нову, замінити пошкоджену або втрачену карту бізнес-клієнта, потрібно заповнити заяву на отримання карти бізнес-клієнта та надіслати її електронною поштою вашому менеджеру (за відсутності менеджера – на адресу karta@novaposhta.ua).

Як заблокувати карту бізнес-клієнта?

Клієнт може ініціювати анулювання картки шляхом:

  • Відправлення заповненої заяви на пошту персональному менеджеру (за відсутності менеджера – на адресу karta@novaposhta.ua). Запит буде опрацьовано впродовж 1 робочого дня. Бланк заяви знаходиться тут.
  • Головна картка бізнес клієнта не може бути анульована при наявності у клієнта підписаного договору з ТОВ «Нова Пошта» та/або спеціальних умов і наявності у клієнта додаткових карток.