Перейти вниз Перейти вгору

Популярні питання

У цій рубриці Ви можете знайти відповіді на питання, пов'язані з програмою лояльності.

Бажаєш стати Учасником програми лояльності
Зареєструйся на сайті або в мобільному додатку та користуйся усіма привілеями програми. Після реєстрації буде надіслано SMS-повідомлення з Персональним номером Учасника та електронний лист з посиланням для активації Особистого кабінету.

Які привілеї програми лояльності для фізичних осіб?
Завдяки програмі лояльності процес надсилання та отримання відправлень у відділеннях «Нова пошта» простий та швидкий.

Інші переваги програми:

  • +2 грн. бонус-знижки за створення експрес-накладних на сайті або у мобільному додатку;
  • Оплата послуг бонус-знижкою (100 накопичених балів = 1 грн бонус-знижки)
  • +2 додаткові дні безкоштовного зберігання відправлення у відділенні (5+2 дні)
  • Отримання відправлень без документів (за наявності Картки Клієнта пластикового формату або в мобільному додатку)

Які привілеї програми для починаючих бізнес?
Завдяки програмі лояльності процес надсилання та отримання відправлень у відділеннях «Нова пошта» простий та швидкий.

Інші переваги програми:

  •  +2 грн. бонус-знижки за створення експрес-накладних на сайті або у мобільному додатку
  • +5 грн. бонус-знижки за створення реєстру с переліком експрес-накладних від 4 шт.на сайті або у мобільному додатку
  • +3 грн. бонус-знижки за створення експрес-накладних на сайті або у мобільному додатку і відправлення з адреси
  • Оплата послуг бонус-знижкою (100 накопичених балів = 1 грн бонус-знижки)
  •  +2 додаткові дні безкоштовного зберігання відправлення у відділенні (5+2 дні)
  •  Отримання відправлень без документів (за наявності Картки Клієнта пластикового формату або в мобільному додатку).

Для отримання привілеїв програми перед оформленням обов’язково необхідно називати Персональний номер учасника програми або надавати Картку Клієнта.

Які мої дії після створення ЕН?

Після створення ЕН в Особистому кабінеті на сайті:

  • роздрукувати ЕН або реєстр відправлень самостійно.
  • надати оператору номер ЕН чи реестру у мобільному додатку

Як контролювати свій рахунок?

Всі операції нарахування та списання бонус-знижки відображені в Особистому кабінеті на сайті і в мобільному додатку, який завжди під рукою. А також є безкоштовна послуга SMS-інформування. Послуга активується автоматично після реєстрації. Кожного разу після списання бонус-знижки ти отримаєш SMS-повідомлення.

Бажаєш відновити дані Учасника програми?

Відновити дані Учасника програми лояльності можна на сайті, використовуючи підказки та обравши зручний спосіб. На сторінці входу в Особистий кабінет, натиснувши кнопку «Потрібен пароль?», ти легко та швидко можеш відновити всі дані Учасника: Персональний номер, логін та пароль.

Бажаєш змінити анкетні дані, особисті дані клієнта?

Тепер зміни анкетних даних по картці лояльності доступні в особистому кабінеті  чи мобільному додатку. За умови, що учасник програми не має не отриманих ЕН.