Перейти вниз Перейти вгору

Гарантована доставка

Гарантована доставка 

 

ГАРАНТУЄМО!
Доставимо вчасно, або компенсуємо

Гарантована доставка – це наше зобов’язання доставити відправлення вчасно. Якщо не встигаємо – компенсуємо.

Сервіс передбачає компенсацію вартості послуг у разі несвоєчасної доставки.

Тип сервісу: «Відділення-Відділення»
Замовник сервісу: надається автоматично, за умови оформлення послуги «Авіадоставка»

  Як надається сервіс – компенсація здійснюється в разі замовлення Клієнтом послуги «Авіадоставка» у разі доставки відправлення із запізненням більше ніж 1 хвилина. Інформація щодо часу доставки відправлення у відділення доступна до перегляду на сайті Нова Пошта в розділі «Відстежити».

  Як і кому надається компенсація - компенсація надається особі, яка вказана в експрес-накладній як платник, а вид компенсації залежить від форми оплати.

Форма оплати Платник Вид компенсації
Готівкова Відправник Компенсація здійснюється шляхом надання Відправнику промокоду1 на безоплатну відправку або отримання відправлення вагою до 30 кг без додаткових послуг.
Отримувач Вартість послуг доставки та додаткових послуг2 не сплачується Отримувачем.
Безготівкова Відправник
Отримувач
Вартість доставки та додаткових послуг2 не сплачується. Нова Пошта проводить необхідні коригування у рахунках на оплату.

1 Промокод надсилається СМС-повідомленням Платнику послуг. Якщо сума послуг, яка компенсується, менша або дорівнює 100 грн, то надається один промокод. Якщо сума послуг, яка компенсується більша ніж 100 грн, але не більша ніж 200 грн, надається два промокоди. На суму від 201 грн до 300 грн – три промокоди і т.д. Кількість наданих промокодів не може бути більша ніж десять. Один промокод може бути використаний на одну безоплатну відправку/отримання наступного відправлення до 30 кг.

2 Компенсація покриває витрати по додатковим послугам: «Пакування відправлення», «Доставка особисто в руки», «Зберігання», «Контроль підпису документів», «Контроль поштучної передачі», «Авіадоставка»