Графік роботи

Обери місто та номер відділення/поштомату, щоб побачити актуальний графік роботи

Міжнародна доставка Нової пошти дозволяє відправляти та отримувати документи, вантажі та посилки з усього світу в Україну та навпаки

Послуга «Речі з дому за кордон»

Українцям, які тимчасово через війну виїхали за межі України до країн Європи, Нова пошта надає можливість відправляти речі персонального вжитку за кордон

Послуга «Глобальна доставка»

Для доставки документів, відправлень та вантажів у більшість країн світу

Нова пошта Шоппінг

Купуйте в найпопулярніших інтернет-магазинах світу, отримуйте в Україні разом з Нова пошта Шоппінг

Дивитись всі

Гуманітарна пошта України

Проєкт «Гуманітарна пошта України» створено як відповідь на збройну агресію Росії у 2014 році. З того часу проєкт став надійним логістичним плечем для волонтерського руху України. З початком повномасштабної війни у 2022 році разом з найбільшими міжнародними донорами ми створили гуманітарні хаби, формуємо та доставляємо гуманітарні вантажі по всій Україні, зокрема на лінії зіткнення.

> 10 тис

палет гуманітарної допомоги перевезено

> 500 тонн

гуманітарних вантажів перевозимо кожного дня

> 100

вантажівок та автомобілей передалі на потреби ЗСУ та волонтерів

Донат на паливо

Трекінг

Як керувати посилкою?

Введіть номер посилки по Україні, щоб керувати доставкою: дізнатися статус, переадресувати або оплатити послуги доставки.

Перевіряйте статус посилки у мобільному застосунку

Отримуйте миттєві повідомлення про посилки, оплачуйте послуги онлайн, створюйте посилки заздалегідь, викликайте кур'єра, розраховуйте вартість доставки, забирайте посилки з поштоматів та відділень без пред'явлення документів.

Поширенні запитання

Нова пошта працює?

Від початку повномасштабної війни росії проти України Нова пошта не зупиняє роботу. Ми робимо все можливе, щоб ви могли надсилати та отримувати посилки, грошові перекази. Перелік відділень, які працюють, та графік роботи оновлюється щодня за посиланням: https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171

Як я можу відправити/отримати посилку?

Відправити/отримати посилку наразі ви можете у відділенні. Доставка в поштомат працює в обласних центрах. Кур'єрська доставка працює всюди по Україні, окрім особливо небезпечних районів. Зверніть увагу, для того, щоб відправити/отримати посилку у відділенні, перш за все вам необхідно перевірити, чи працює це відділення, і чи приймає воно посилки на відправку. Перелік відділень, які працюють, та графік роботи оновлюється щодня за посиланням: https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171

Чи можна отримати посилку у поштоматі?

Наразі отримати посилку можна в одному з 1500 поштоматів, але лише в обласних центрах України. Перелік поштоматів, які працюють, оновлюється щодня за посиланням: https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171 або у мобільному додатку.

Чи нараховується плата за зберігання посилки?

До 20 березня 2022 року зберігання посилок безкоштовне. З 21 березня 2022 року за зберігання нараховується плата.

Чи можна відправити посилку з накладеним платежем (післяплатою)?

Ви можете відправити посилку із накладеним платежем (післяплатою). Комісію зменшено, наразі вона складає 0,5% від суми, щонайменше 5 грн.

Як працюють відділення?

Перелік відділень, які працюють, та графік роботи оновлюється щодня за посиланням: https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171 Деякі відділення можуть працювати тільки на отримання посилок. Також користуйтесь чат-ботом в Телеграм: https://t.me/npu_info_bot. Чат-бот: 1. підкаже, чи працює потрібне вам відділення 2. підкаже, які відділення працюють у потрібному населеному пункті та за яким графіком 3. порадить найближчі відділення, які працюють, у випадку якщо ваше закрите.

Що мені робити, якщо я не можу забрати посилку у відділенні?

Якщо ви не можете забрати посилку у відділенні, замовте її переадресацію у будь-яке інше відділення, що працює. До 20 березня 2022 року послуга переадресації безкоштовна. З 21 березня 2022 року послуга переадресації платна. Замовити переадресацію можна за допомогою мобільного додатку, трекінгу, контакт-центру. Перелік відділень, які працюють, та графік роботи оновлюється щодня за посиланням: https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171

Що мені робити, якщо моя посилка у відділенні, яке не працює?

Якщо ваша посилка знаходиться у відділенні, яке наразі не працює, замовте переадресацію посилки у будь-яке інше працююче відділення. Щойно ми зможемо забрати посилку із непрацюючого відділення, ми відправимо її на інше. До 20 березня 2022 року послуга переадресації безкоштовна. З 21 березня 2022 року послуга переадресації платна. Замовити переадресацію можна за допомогою мобільного додатку, трекінгу, контакт-центру. Перелік відділень, які працюють, та графік роботи оновлюється щодня за посиланням: https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171

Чи працює доставка кур'єром?

Кур'єрська доставка працює — всюди по Україні, окрім особливо небезпечних районів. Також ви можете зробити заявку на забір з адреси - на сайті, зателефонувавши до контакт-центру чи створивши інтернет-накладну в Бізнес-кабінеті чи в мобільному додатку.

Чи компенсують мені втрату чи пошкодження посилки?

Наразі виплати компенсацій за претензіями призупинено.

Чи є обмеження за розмірами та вагою посилок?

Наразі обмежень за вагою та габаритами посилок немає.

Чи можна відправляти продукти харчування?

Продукти харчування відправляти можна.

Чи можна відправляти військове спорядження?

Військове спорядження відправляти можна. Не можна відправляти вогнепальну і пневматичну зброю та її частини, боєприпаси, холодну зброю.

Які терміни доставки?

Наразі ми перебудовуємо маршрути, адже не хочемо наражати на небезпеку наших водіїв. Тому ми не можемо передбачити точний строк доставки і гарантувати терміни, вказані у експрес-накладній. Проте ми намагатимемось доставити вашу посилку якнайшвидше.

Як мені дізнатись, де перебуває моя посилка?

Дізнатися місце перебування посилки, переадресувати або оплатити послуги доставки ви можете у трекінгу Нова пошта за посиланням https://tracking.novaposhta.ua/#/uk або у мобільному додатку.

Чи можна отримати у відділенні грошовий переказ, у тому числі міжнародний?

У відділенні ви можете: -отримати грошовий переказ по Україні (комісія 0,5% від суми, але не менше 5 грн) -отримати міжнародний грошовий переказ Western Union та Ria (комісія 0 грн до 31.03.22) -отримати готівку з картки (комісія 0,5% від суми, але не менше 5 грн) Детальніше про умови надання фінансових послуг: https://novapay.ua

Чи можу я отримати посилку з-за кордону?

Ви можете замовити і отримати посилку в Україну із-за кордону за допомогою Нова пошта Шопінг (окрім Туреччини та Китаю). Детальніше на сайті http://npshopping.com/ Список заборонених до відправки вантажів за посиланням.

Я хочу відправити посилку закордон. Що треба зробити?

Для того, щоб відправити посилку закордон, необхідно: 1. Принести посилку у будь-яке відділення Нової пошти, яке працює. Зверніть увагу на те, що оператору потрібно буде зробити загальний опис вмісту посилки відповідно до митного законодавства та встановити оголошену вартість. Перелік відділень, які працюють, та графік роботи оновлюється щодня за посиланням: https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171 2. Назвати країну, місто, індекс та точну адресу, куди потрібно доставити посилку. 3. Назвати ПІБ, контактний телефон та адресу електронної пошти одержувача Зверніть увагу на те, що при надсиланні більше однієї позиції з одержувачем обов'язково зв'яжеться співробітник Нової пошти Глобал для заповнення інвойсу для митниці. Перед відправкою важливо ознайомитися з митним законодавством країни, до якої хочете відправити відправлення, а також пам'ятати, що митні платежі у країні одержувача завжди сплачує сам одержувач. Також заявку на міжнародне відправлення можна оформити в особистому кабінеті на сайті Нової пошти.

Чи можу я замовити товари в інтернет-магазинах із доставкою Новою поштою?

Так, доставка з інтернет-магазинів працює. Список інтернет-магазинів за посиланням: https://novaposhta.ua/ecompromo/