Перейти вниз Перейти вгору

ПікАп сервіс

ПікАп сервіс - це послуга, завдяки якій клієнт може безкоштовно відправити свою мобільну техніку ТМ Самсунг в авторизований Сервісний центр «Самсунг» на гарантійний або негарантійний ремонт.

Щоб скористатися послугою, достатньо завітати до будь-якого відділення «Нова пошта» та передати оператору відділення свій мобільний пристрій. Повідомте оператора, що ви бажаєте скористатися послугою ПікАп сервіс від Самсунг.

При відправці мобільної техніки на ремонт вам необхідно буде заповнити анкету, яку вам надасть оператор.

 
Як працює ПікАп сервіс


Де відбувається ремонт техніки

Область
Сервісний центр
Київська, Чернігівська, Житомирська, Черкаська
ТОВ МТІ
м. Київ, бульв. Дружби Народів, 14-16
Закарпатська, Львівська, Івано-Франківська, Рівненська, Тернопільська, Волинська, Хмельницька, Чернівецька
ТОВ МАРКЕТ-Л
м. Львів, вул. Коновальця Євгена, 105
Одеська, Миколаївська, Херсонська, Вінницька
ТОВ Пальміра Сервіс
м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 88Б
Харківська, Сумська, Полтавська, Луганська
ТОВ «Веском-сервіс»
м. Харків, Соляниківський пров., 12
Дніпровська, Донецька, Запорізька, Кіровоградська
ТОВ Алва-сервіс
м. Дніпро, вул. Грушевського (колишня Карла Лібкнехта), 14

 

Питання-відповіді

  • Де діє послуга «PickUp Сервіс»?

Послуга діє по всій території України. Відправити гаджет до Сервіс плази можна з будь-якого відділення «Нова пошта».

  • Хто може скористатися послугою «PickUp Сервіс»?

Скористатися послугою може будь-який власник мобільної техніки ТМ Самсунг вагою до 5 кг.

  • Що можна відправити на ремонт за послугою «PickUp Сервіс»?

Приймаються до відправлення мобільні телефони і смартфони, планшети, годинники та інші вироби ТМ Самсунг вагою до 5 кг.

  • Що потрібно зробити, щоб скористатися послугою «PickUp Сервіс»?

Звернутися до будь-якого відділення «Нова пошта» та повідомити оператора відділення, що ви хочете скористатися послугою «ПікАп сервіс».

  • Яка вартість доставки за послугою «PickUp Сервіс»?

Вартість доставки до Сервісної плази та в зворотному напрямку для Клієнта складає 0 грн, тобто безкоштовно.

  • Куди повернеться відремонтований гаджет?

Ви самі можете вибрати, куди буде повернута мобільна техніка із сервіс плази. Скажіть, де ви хочете отримати вашу мобільну техніку, працівнику сервіс плази під час уточнень деталей ремонту.

  • Як відбувається процес надання послуги «PickUp Сервіс»?

Техніка доставляється в сервіс плазу Самсунг. Після отримання майстер-приймальник зв'язується з вами за вказаними в анкеті контактними даними для уточнення характеру несправності. У разі гарантійного дефекту – буде проведено гарантійний ремонт, після чого техніка буде відправлена назад за узгодженою адресою. У разі негарантійного дефекту вам буде повідомлена вартість ремонту. Якщо вартість і порядок оплати вас влаштують, буде проведено негарантійний ремонт, після чого техніка буде відправлена назад за погодженою адресою. Якщо не влаштує, техніку відправлять вам в початковому стані.

  • Як отримати послуги ремонту за гарантією?

Для отримання гарантійного сервісу разом з технікою обов'язково повинен бути відправлений правильно оформлений (тобто з печаткою продавця і зазначеною датою продажу) гарантійний талон.

  • Чи потрібно відправляти аксесуари разом з телефоном?

Ні, не потрібно. Переконливо просимо вас перед відправкою вийняти з виробу і не відправляти разом з телефоном картки пам'яті, сім-картки, чохол та інші аксесуари. Єдиний виняток: у разі дефекту, пов'язаного з проблемою із заряджанням (не заряджає, швидко розряджається тощо), рекомендуємо відправити також зарядний пристрій.

  • Що буде з моїми даними в телефоні?

Сервіс плаза вживе всіх заходів для того, щоб зберегти ваші дані, якщо це буде можливо. У той же час Самсунг рекомендує вам зберегти всі ваші дані (телефонну книгу, особисті файли, фото, відео та ін.) у вашому комп'ютері або у особистому акаунті Google або Samsung.

Роздрукувати анкету