Перейти вниз Перейти вгору

Показники компанії

Надійність доставки
Показник Од. виміру Значення Динаміка
Пошкодження вантажу %
0,0295%
-0,0040%
Втрата вантажу %
0,0012%
-0,0012%
Терміни доставки
Своєчасно до відділення %
98,63%
-0,10%
Своєчасно до дверей %
 98,49%
-0,20%
Своєчасно забраний вантаж %
99,87%
0,07%
Сервіс
CSI Задоволеність сервісом бали
8,55 з 9
0
NPS Готовність рекомендувати %
62%
0,00%

 

Надійність доставки

Пошкодження вантажу – частка пошкоджень вантажу в загальній кількості відправлень.
Як рахуємо?
Порівнюємо кількість вантажів, які були пошкоджені, з загальною кількістю прийнятих до відправлення вантажів за місяць.

Втрата вантажу – частка втраченого вантажу в загальній кількості відправлень.
Як рахуємо?
Порівнюємо кількість вантажів, які були загублені, з загальною кількістю прийнятих до відправлення вантажів за місяць.

 
Терміни доставки

Своєчасно до відділення – своєчасність прибуття вантажу у відділення.
Як рахуємо?
Порівнюємо розрахункову дату прибуття вантажу в експрес-накладній з датою фактичного фіксування вантажу сканером у відділенні.

Своєчасно до дверей – своєчасність здійснення адресної доставки.
Як рахуємо?
Порівнюємо розрахункову дату прибуття вантажу в експрес-накладній на адресу одержувача з датою доставки вантажу клієнту.

Своєчасно забраний вантаж – своєчасність здійснення адресного забору вантажу.
Як рахуємо?
Порівнюємо зазначену клієнтом дату забору вантажу в заявці з датою виконання заявки.

 
Сервіс

СSI Задоволеність сервісом – рівень задоволеності сервісом клієнтів «Нова пошта».
Як рахуємо?
Випадкова репрезентативна вибірка клієнтів, які відвідували відділення «Нова пошта». Шляхом телефонного опитування за допомогою автоінформатора. Кожен з опитаних оцінює задоволеність за шкалою від 0 до 9 балів.

NPS Готовність рекомендувати – готовність рекомендувати компанію «Нова пошта» своїм друзям і знайомим.
Як рахуємо?
Випадкова репрезентативна вибірка від загальної кількості активних клієнтів. Шляхом телефонного опитування за допомогою автоінформатора. На основі отриманих оцінок всі споживачі поділяються на 3 групи: 8-9 балів - «прихильники», 7 балів - «нейтрали», 0-6 балів - «критики». NPS = частка прихильників - частка критиків.