Перейти вниз Перейти вгору

Що робити, якщо в процесі доставки з відправленням виникли проблеми і я хочу отримати компенсацію?

Ви маєте право вимагати відшкодування, якщо в процесі доставки з Вашим відправленням виникла проблемна ситуація:

  • пошкодження вмісту відправлення;
  • втрата (повністю або часткова);
  • недостача всередині упаковки;
  • несвоєчасна доставка (платнику за ЕН надається компенсація 20% від вартості перевезення (без суми комісії) за кожен день запізнення, але не більше 100%);
  • інші окремі випадки.

Для цього оформіть з представником компанії "Нова Пошта" Претензію (водієм-експедитором, працівником відділення або Вашим менеджером (для юридичних осіб)).

У випадку пошкодження вмісту відправлення, часткової втрати або недостачі всередині упаковки, з представником компанії "Нова Пошта" в момент отримання відправлення має бути складено також Акт приймання-передачі.

Якщо сума претензії більша за 5000 грн, або непропорційна частці оголошеної вартості для цієї кількості місць відправлення, потрібно надати документ, що підтверджує вартість відправлення (чек або видаткову накладну).

Акт приймання-передачі відправлення обов’язково має бути складений з представником компанії "Нова Пошта" в момент отримання відправлення, інакше Вам може бути відмовлено у компенсації.