Твої солодкі 30%*
Замовляй у поштомат, оплати карткою Mastercard® і отримай
30% кешбеку на бонусний рахунок**
Master Детальні умови акції
* Художня метафора.
** Строк акції: з 10.11.2020 по 31.12.2020
Як взяти участь в акції?
Card
Замовляй доставку в поштомат тут
Card
Сплачуй карткою Mastercard у додатку
чи на сайті Нової пошти
Card
Отримуй посилку
в поштоматі
Card
Отримуй кешбек 30%
на бонусний рахунок та витрачай на послуги доставки
ЗАВЖДИ ПОРУЧ
Поштомати Нової пошти завжди поруч — по дорозі додому або на роботу
ЗРУЧНО
Вартість доставки така ж, як у відділення, але ближче та цілодобово
ШВИДКО
Швидкий процес отримання, без зайвих очікувань та черг
БЕЗКОНТАКТНО
Отримати відправлення можна без зайвих контактів з іншими людьми
отримати
Отримання посилки в поштоматі
Ви можете використовувати будь-яке пакування, габарити відправлення мають бути не більше 42х24х58 см
Замовляй доставку в поштомат на сайтах партнерів
Comfy - сеть магазинов бытовой техники и электроники
Prom.ua
Prom.ua
Exist.ua
Monobank.ua
Видавництво Ранок
Yakaboo – интернет-магазин по продаже книг, детских товаров и подарков
autoklad
irbis.ua
nl.ua
makeup.com.ua
panama.ua
Які обмеження по доставці в поштомати?

Документи, а також посилки до 30 кг фактичної ваги та розміром не більше 42х24х58 см. Лише повністю передплачені посилки (зручно оплатити послугу доставки ви можете в мобільному додатку «Нова Пошта»). Товари з оголошеною вартістю не більше, ніж 6000 грн

Як знайти свій поштомат?

Мережа поштоматів «Нова Пошта» постійно зростає. Обрати свій поштомат ви можете тут.

Яка вартість доставки в поштомат?

Тариф такий же, як і при доставці у відділення

Скільки посилка буде зберігатися в поштоматі?

Забрати замовлення в поштоматі можна протягом 4 днів. Після цього посилка буде переадресована у найближче до поштомату відділення.

Як оплатити послуги доставки?

Послуги доставки Ви можете оплати онлайн, за допомогою мобільного додатку Нова Пошта або на сайті Компанії. В поштоматі відсутній купюроприймальник, оплати готівкою на місці не можливо.

Поштомат не працює, не можу отримати посилку?

Якщо на момент видачі Поштомат не працює – необхідно звернутись в Контакт-центр компанії за номером 0 800 500 609. Робота поштомату буде поновлена в найближчий час.

Комірка не відчиняється – що робити?

Рекомендуємо звернутись в Контакт-центр компанії за номером 0 800 500 609 і ми допоможемо оперативно вирішити ситуацію.

Я замовив доставку в поштомат, але посилка була доставлена у відділення?

В випадку, якщо посилка по габаритам не помістилась в комірку поштомату (габарити відправлення були вказані не вірно) чи на момент завантаження поштомат не працював, посилка може бути доставлена на найближче відділення. Про це вам буде повідомленно окремо.

Я закрив випадково комірку, не забравши посилку. Що робити?

Рекомендуємо звернутись в Контакт-центр компанії за номером 0 800 500 609 і ми допоможемо оперативно вирішити ситуацію.

Не встигаю забрати посилку, що з нею буде?

На 5й день посилка буде переміщена на найближче відділення. Вам буде направлено повідомлення про переміщення, в якому буде вказано відділення на якому можна отримати посилку. Ви зможете отримати посилку на відділені. Зберігання на відділення безкоштовне протягом 7 днів, відповідно до умов послуги «Зберігання».