Поштомат працює
Поштомат 35 грн
Відправляй у неділю
за єдиним тарифом
Тариф поштомат 35 грн у неділю!
Для участі необхідно відправити посилку з поштомата (у поштомат, до відділення, адресну доставку) або відправити посилку у поштомат (з поштомата, відділення або кур’єром)
Акційний тариф діє: 12.03, 19.03, 26.03, 02.04
Акційний тариф 35 гривень розповсюджується на вид відправлень «Посилка»
Об’ємна та фактична вага відправлення може бути не більше 20 кг
Об’ємна та фактична вага відправлення може бути не більше 20 кг
Розміри посилки мають бути в межах 40см*60см*30см
Розміри посилки мають бути в межах 40см*60см*30см
Оціночна вартість замовлення може бути до 10 000 (Десяти тисяч) гривень
Оціночна вартість замовлення може бути до 10 000 (Десяти тисяч) гривень
Поштомат працює
Відправляєш ти -
пакуємо ми
Послуга пакування посилки для відправки через поштомат всього за 15 грн
Поштомат працює
Поштомат працює
навіть без електроенергії
Отримуй та відправляй 24/7
Знайти поштомат
Інструкція
Знаходь свій найближчий поштомат у мобільному додатку
Завантажуй на Play Market чи App Store
Переглянь Відеоінструкцію.
Коли купуєш в інтернеті – замовляй доставку до поштомата та сплачуй в мобільному додатку перед тим, як завітаєш до мене.
Поспішай забрати відправлення, щойно на телефон надійде повідомлення про те, що воно на місці 😊.
Підходь до мене, вмикай Bluetooth, обирай у додатку потрібну посилку і натискай «Відкрити комірку».
РРаз... і комірка відкрилася! Мерщій забирай посилку та не забудь зачинити дверцята комірки.
Біля поштомату відсутній інтернет?
Біля поштомату відсутній інтернет?
Не проблема!
Дивись інструкцію, як отримати та відправити посилки
за відсутності інтернету
Тепер ще зручніше!
«Пункт передачі»
«Пункт передачі»
Піклуйся про близьких легко та швидко. Передавай важливі речі у поштоматі з новою послугою безконтактної доставки.
«Інший отримувач»
«Інший отримувач»
Не встигаєш за посилкою? Тепер отримати твою посилку може близька людина, друг чи сусід. Просто надай доступ у мобільному додатку у два кліки.
Що можна відправити
Відправимо будь-що,
тільки якщо твоя посилка:
Розміром
Розміром
не більше 40x60x30 см
Вагою
Вагою
до 20 кг
Оголошеною вартістю
Оголошеною вартістю
не більше 10 000 грн
Наприклад:
Книги
Книги
Документи
Документи
Взуття
Взуття
Іграшки
Іграшки
Посуд
Посуд
Косметику
Косметику
Одяг
Одяг
Дрібну побутову техніку
Дрібну побутову техніку
Як запакувати посилку
Послуга «Пакування»
Послуга «Пакування»
Залишай посилку в поштоматі, а про пакування подбаємо ми. Замовляй додаткову послугу в мобільному застосунку всього за 15 грн
Як запакувати посилку самостійно?
Як запакувати посилку самостійно?
Дивись інструкцію та пакуй посилки в поштомат самостійно, як справжній гуру! Так швидко, якісно та дбайливо, як вмієш лише ти
Тарифи для поштомату (відправлення до 20 кг не більше 40х60х30 см)
КатегоріяДОКУМЕНТИПОСИЛКИ
Мала (до 2 кг)Середня (до 10 кг)Велика (до 20 кг)
Локал55 грн50 грн80 грн120 грн
По Україні70 грн100 грн140 грн
Додаткові послуги
Доставка/забір кур’єром+35 грн
Відправка з смт/селаза тарифами по Україні
Доставка у смт/село+25 грн до тарифів по Україні
Послуга «Пункт передачі»
поштомат → поштомат
15 грн
У вартість доставки
включено:
Пакет від 0.5 кг до 4 кг включно Пакет від 0.5 кг
до 4 кг включно
конверт для документів конверт для
документів
комісія від оголошеної вартості до 500 грн комісія від оголошеної
вартості до 500 грн
Детальніше про тарифи: novaposhta.ua/basic_tariffs
Доставка в поштомат від магазинів партнерів
Тисни, щоб дізнатися про кращі пропозиції!
детальніше
Які бувають поштомати?
Домашній поштомат
Я - твій сусід Поштомат. Спускайся на перший поверх під’їзду в домашньому одязі. Забирай, або відправляй посилку за один клік. Отримуй та відправляй цілодобово, я працюю та слідкую за твоїми посилками 24/7.
Вуличний поштомат
Я - твій Поштомат, що завжди по дорозі. Отримуй та відправляй дорогою на роботу чи в магазин. Я - зовсім близько. Користуйся мною, коли хочеш: о п’ятій ранку, чи за десять хвилин до комендантської години. Мої дверцята відкриті для тебе завжди.
Map
Як знайти поштомат
Як знайти поштомат поблизу? Все дуже просто! Натискай на кнопку та переходь на мапу, щоб знайти найближчий до тебе поштомат.
знайти поштомат
Поштомат для бізнесу
Залишай заявку на встановлення поштомату та приймай ще більше відвідувачів.
Поширені запитання
Що я можу отримати та відправити з поштомату?

Габаритні посилки.
Розмір: не більше 40х60х30 см;
Фактична вага: до 20 кг;
Оголошена вартість: не більше 10 000 грн;

Відправлення, які входять до заборонених для відправлення речей: гроші, цінні папери, зброя, тварини, комахи, продукти харчування, лікарські засоби та інші відправлення з терміном придатності до 5 діб та ті, що вимагають певного температурного режиму, наркотики, відправлення із сильним запахом, брудні відправлення та інші предмети заборонені чинним законодавством України.

Запам'ятай: одна комірка - одне відправлення (1 місце на 1 ЕН).

Скільки посилка буде зберігатися в поштоматі?

Забрати замовлення в поштоматі можна протягом трьох днів. Після цього посилка буде переміщена у найближче до поштомату відділення.

Як оплатити послуги доставки?

Послуги доставки можна оплатити за допомогою мобільного додатку Нової пошти або на сайті компанії. Май на увазі, що оплатити готівкою на місці неможливо, оскільки в поштоматі немає для цього технічних можливостей.

Комірка не відчиняється – що робити?

Перевір, що ти знаходишся безпосередньо біля поштомату. Якщо комірка все-таки не відчинилася або в тебе виникли інші питання - звертайся до контакт-центру Нової пошти за номером 0 800 500 609.

Я замовив доставку в поштомат, але посилку доставили у відділення. Чому так?

Таке могло статися у разі, якщо посилка по габаритах не помістилась в комірку поштомату (наприклад, розміри відправлення були вказані не вірно). Ще одна причина - на момент завантаження поштомат не працював, тому посилку доставили у найближче відділення. Про це тобі повідомлять окремо.

Я закрив випадково комірку, не забравши/поклавши посилку. Що робити?

Якщо ти випадково закрив комірку і не забрав посилку, натисни «Відкрити повторно» у мобільному додатку. Якщо все одно не вдалося, звертайся до Контакт-центру компанії за номером 0 800 500 609 або напиши нам у вайбері та ми допоможемо оперативно вирішити ситуацію.

Не встигаю забрати посилку, що з нею буде?

Відправлення зберігається у поштоматі протягом 3-х календарних днів (день завантаження відправлення в поштомат не враховується). Якщо посилку не забрали у цей період, то наступного календарного дня посилка буде переміщена до найближчого відділення. Ти отримаєш повідомлення про переміщення з інформацією про відділення, в якому зберігатиметься посилка. Після переміщення оплата за отримання посилки здійснюється за тарифами відділень. Зберігання у відділенні безкоштовне протягом 7 днів, відповідно до умов послуги «Зберігання».

Я забрав посилку в поштоматі, але вона пошкоджена. Що робити?

Клієнт може оформити претензію:
1) у будь-якому відділенні, де йому допоможуть заповнити спеціальний бланк;
2) зателефонувавши до контакт-центру за номером 0 800 500 609.
Термін розгляду компенсації – до 3 днів з моменту запиту.

Поштомат не працює, не можу отримати/завантажити посилку. Що робити?

Звернись до контакт-центру Нової пошти за номером 0 800 500 609 та повідом про проблему. Робота поштомату буде поновлена найближчим часом.

Чи потрібно запаковувати посилку перед відправкою? Як це зробити?

Краще використовуй коробки Нової пошти. Вони відповідають вимогам. Або дотримуйся правил:
• Обери надійний картон. Бери 3-шаровий гофрокартон для легкого відправлення. Бери 5-шаровий гофрокартон для важкого відправлення.
• Якщо коробка висока – зміцнюй вставками.
• Не використовуй коробки з пошкодженнями, щілинами, вологими плямами та розривами.
Зафіксуй посилку надійно, без порожнин та випуклих сторін. Для цього використовуй три наповнювачі, на вибір: повітряно-бульбашкова плівка, зім'ятий папір, або пінопласт. Якщо відправлення крихке, простеж, щоб контакту з коробкою не було. Захисти крихке наповнювачами. Щільно заклей коробку скотчем. Візьми широкий скотч, що міцно тримається і не відстає від коробки. Прослідкуй, щоб скотч закривав всі щілини коробки. Маркування не потрібні, прибери їх.

Створення електронної накладної для відправлення з поштомата

Перед відправкою з поштомату, необхідно створити електрону накладну за допомогою додатка Нової пошти. У розділі «Створи посилку» обери місце відправки – поштомат, заповни інформацію про отримувача та посилку.

Створена електронна накладна для завантаження посилки до поштомата буде дійсна протягом 12 годин, після чого електронна накладна автоматично видалиться.

Чи можна відмовитись від посилки після її отримання у поштоматі?

На жаль, ні. Якщо ви вже відчинили комірку і забрали посилку, то покласти її назад не можна. Але ми вже працюємо над функцією легкого повернення.

Як можна замовити послугу «Інший отримувач»?

Замовити послугу можливо тільки в мобільному додатку, та у довіреної особи має бути мобільний додаток Нової пошти.

Хто може замовити послугу «Інший отримувач»?

Замовити послугу може тільки Отримувач.

Чи може довірена особа замовити переадресацію посилки?

Довірена особа може тільки отримати та оплатити посилку (без переадресації).

Який термін зберігання посилки за послугою «Пункт передачі»?

Термін зберігання посилки - 3 дні. Перший і останній день не рахується. Після закінчення термінів зберігання посилка переміщається на найближче відділення та клієнт платить за переадресацію за стандартним тарифом.

Чи можу я продовжити термін зберігання посилки за послугою «Пункт передачі»?

Функція подовжити термін зберігання посилки відсутня для тривалого використання комірки, як камери зберігання.

У яких містах буде доступна послуга «Пункт передачі»?

Послуга буде доступною виключно в містах, де реалізована відправка з поштомату.

Чому вapтість пакування на поштоматах коштує 15 грн, а у відділенні можна купити коробку, наприклад, за 10 грн?

Все досить просто. На поштоматах ви оплачуєте не просто коробку чи будь яке інше пакування, ви купуєте повноцінну послугу. Тобто за Вашим відправленням приїде кур'єр з необхідним набором пакувальних матеріалів, оцінить, у що краще запакувати, виконає пакування відповідно до стандартів компанії, промаркує та доставить до наступного логістичного центру. Також, тариф для пакування єдиний, як на посилку вагою 3 кг так і на посилку вагою до 20 кг.

Як активувати послугу пакування у поштоматах?

Все досить просто. При створенні ЕН з поштомату, не забудьте активувати плашку «Пакування» у мобільному додатку. Кур'єр побачить, що Ваше відправлення потрібно запакувати.

Чому я не можу обрати конкретну коробку при замовленні послуги?

Для легкого створення відправлення ми максимально спростили Вам задачу при додаванні додаткових послуг. Більше не потрібно обирати серед купи пакувань, все що потрібно, активувати плашку «Пакування», а кур'єр сам визначить оптимальне пакування для Вашого відправлення.

Чи можу я замовити послугу «Пакування» за адресою?

Ні. Скористатись послугою пакування Ви можете або на відділенні, або при відправці з поштомату.

На відділенні пакування документів безкоштовне. На поштоматах буде так само?

Так, все вірно. Пакування документів при відправці з поштомату буде також безкоштовне.

Що я можу відправляти без пакування?

Відправимо будь-що, тільки якщо твоя посилка розміром до 60x40x30, вагою до 20 кг, оголошеною вартістю до 10 000 грн. А також, ми не приймаємо відправлення, які відносяться до заборонених.

Нова пошта у твоєму смартфонi
Чао, друже,
чекаю у гості!
Телефон лінії підтримки
+38 098 4 500 609 +38 050 4 500 609 +38 093 4 500 609