Привіт
Я - твій сусід Поштомат
Раз ми живемо в одному домі, то давай знайомитися
Я – той, хто зберігає твої посилочки цілими
та неушкодженими.
До мене ти можеш
не наряджатися, а спуститися просто зі свого поверху
в піжамі та капцях.
Поштомат “Нової пошти” - перш за все можливість забрати посилку безпечно та зручно. Ніяких черг та контактів - лише один клік без зайвих питань :)
Я працюю 24/7. Отримуй цілодобово: не потрібно гуглити графік роботи відділення у останній момент та йти з вечірки першим,
аби встигнути до закриття.
Я гарантую безпеку відправлення. Сторонні не зможуть відчинити пошомат та не матимуть доступ до твоєї посилки. Твої речі у надійних руках - ой, тобто, комірках :)
Як знайти поштомат поблизу? Все дуже просто!
Натискай на кнопку та переходь на мапу, щоб знайти найближчий до тебе поштомат.
Раз ми живемо
в одному домі,
то давай знайомитися
Я – той, хто зберігає твої посилочки цілими та неушкодженими. До мене ти можеш не наряджатися, а спуститися просто зі свого поверху в піжамі та капцях.
Я гарантую безпеку відправлення. Сторонні не зможуть відчинити пошомат та не матимуть доступ до твоєї посилки. Твої речі у надійних руках - ой, тобто, комірках :)
Я працюю 24/7. Отримуй цілодобово: не потрібно гуглити графік роботи відділення у останній момент та йти з вечірки першим, аби встигнути до закриття.
Поштомат “Нової пошти” - перш за все можливість забрати посилку безпечно та зручно. Ніяких черг та контактів - лише один клік без зайвих питань :)
Як знайти поштомат поблизу? Все дуже просто!
Натискай на кнопку та переходь на мапу, щоб знайти найближчий до тебе поштомат.
Як користуватися?
Все просто!
Завантажуй мобільний додаток Нової пошти
Відео iнструкція
Коли купуєш в інтернеті – замовляй доставку до поштомату та сплачуй в мобільному додатку перед тим, як завітаєш до мене.
Підходь до мене, вмикай Bluetooth, обирай у додатку потрібну посилку і натискай «Відкрити комірку».
Поспішай забрати відправлення, щойно на телефон надійде повідомлення про те, що воно на місці :)
Паба-ам і комірка відкрилася! Забирай мерщій посилку та не забудь закрити дверцята комірки на прощання.
Що ти можеш замовити ?
Максимальний розмір посилки
40х60х30 см
Максимальна фактична вага
20 кг
Максимальна оголошена вартість
6 тис грн
Замовляй у мою комірку все що завгодно, проте...
Товари я приймаю
з цих магазинів:
Одяг
Електроніка
Авто
Косметика
Книги
Дитячі товари
V
Ті, хто вже користувався говорять:
Найпопулярніші запитання:
Які посилки можна отримати у поштомати?
Чи є якісь обмеження по вазі чи розміру?
До поштоматів приймаються документи та посилки до 20 кг фактичної ваги, їхній розмір має бути не більше 40х60х30 см. Крім того, це мають бути лише повністю оплачені посилки (зручно сплатити доставку у мобільному додатку Нової пошти) з оголошеною вартістю не більше ніж 6000 грн.
Скільки коштує доставка у поштомат?
З тарифами можеш ознайомитись тут
Скільки посилка буде зберігатися в поштоматі?
Забрати замовлення в поштоматі можна протягом 3х днів. Після цього посилка буде переадресована у найближче до поштомату відділення.
Як оплатити послуги доставки?
Послуги доставки можна оплатити за допомогою мобільного додатку Нової пошти або на сайті компанії. Май на увазі, що оплатити готівкою на місці неможливо, оскільки у поштоматі немає для цього технічних можливостей.
V
Поштомат не працює, не можу отримати посилку. Що робити?
Якщо на момент видачі поштомат не працює – звернись до Контакт-центру Нової пошти за номером 0 800 500 609 або напиши нам у вайбері. Робота поштомату буде поновлена найближчим часом.
Комірка не відчиняється – що робити?
Звертаємо увагу, що натиснути кнопку «Відкрити комірку» можна лише тоді, коли ти знаходишся безпосередньо біля поштомату. Якщо комірка все-таки не відчинилася - звертайся до Контакт-центру компанії за номером 0 800 500 609 або напиши нам у вайбер і ми допоможемо оперативно вирішити ситуацію.
Я замовив доставку в поштомат, але посилку доставили у відділення. Чому так?
Таке могло статися у разі, якщо посилка по габаритам не помістилась в комірку поштомату (наприклад, розміри відправлення були вказані не вірно). Ще одна причина - на момент завантаження поштомат не працював, тому посилку доставили у найближче відділення. Про це тобі повідомлять окремо.
Я закрив випадково комірку, не забравши посилку. Що робити?
Якщо ти випадково закрив комірку і не забрав посилку, натисни «Відкрити повторно» у мобільному додатку. Якщо всеодно не вдалося, звертайся до Контакт-центру компанії за номером 0 800 500 609 або напиши нам у вайбері і ми допоможемо оперативно вирішити ситуацію.
Не встигаю забрати посилку, що з нею буде?
На третій день (з урахуванням дня завантаження у поштомат) посилка буде переміщена до найближчого відділення. Ти отримаєш повідомлення про переміщення з інформацією про відділення, в якому зберігатиметься посилка. Зберігання у відділенні безкоштовне протягом 7 днів, відповідно до умов послуги «Зберігання».
Чи можу я відправити з поштомату?
Наразі у поштоматах Нової пошти можна лише отримувати посилки. Відправку можна зробити у будь-якому відділенні компанії або викликати кур’єра за адресою.
Чи можна замовити доставку з післяплатою за товар?
Так, ти можеш замовити доставку з післяплатою, проте сплатити її можливо лише в мобільному додатку та лише перед відкриттям комірки.
Я забрав посилку в поштоматі, але вона пошкоджена. Що робити?
Звернись, будь ласка, до найближчого відділення, там тобі допоможуть!
Як користуватися поштоматом?
За посиланням – інструкція з користування.
Які посилки можна отримати у поштомати? Чи є якісь обмеження по вазі чи розміру?
До поштоматів приймаються документи та посилки до 20 кг фактичної ваги, їхній розмір має бути не більше 40х60х30 см. Крім того, це мають бути лише повністю оплачені посилки (зручно сплатити доставку у мобільному додатку Нової пошти) з оголошеною вартістю не більше ніж 6000 грн.
Скільки коштує доставка у поштомат?
З тарифами можеш ознайомитись тут
Скільки посилка буде зберігатися в поштоматі?
Забрати замовлення в поштоматі можна протягом 3х днів. Після цього посилка
буде переадресована у найближче до поштомату відділення.
Як оплатити послуги доставки?
Послуги доставки можна оплатити за допомогою мобільного додатку Нової пошти або на сайті компанії. Май на увазі, що оплатити готівкою на місці неможливо, оскільки у поштоматі немає для цього технічних можливостей.
V
Поштомат не працює, не можу отримати посилку. Що робити?
Якщо на момент видачі поштомат не працює – звернись до Контакт-центру Нової пошти за номером 0 800 500 609 або напиши нам у вайбері. Робота поштомату буде поновлена найближчим часом.
Комірка не відчиняється – що робити?
Звертаємо увагу, що натиснути кнопку «Відкрити комірку» можна лише тоді, коли ти знаходишся безпосередньо біля поштомату. Якщо комірка все-таки не відчинилася - звертайся до Контакт-центру компанії за номером 0 800 500 609 або напиши нам у вайбер і ми допоможемо оперативно вирішити ситуацію.
Я замовив доставку в поштомат, але посилку доставили у відділення. Чому так?
Таке могло статися у разі, якщо посилка по габаритам не помістилась в комірку поштомату (наприклад, розміри відправлення були вказані не вірно). Ще одна причина - на момент завантаження поштомат не працював, тому посилку доставили у найближче відділення. Про це тобі повідомлять окремо.
Я закрив випадково комірку, не забравши посилку. Що робити?
Якщо ти випадково закрив комірку і не забрав посилку, натисни «Відкрити повторно» у мобільному додатку. Якщо всеодно не вдалося, звертайся до Контакт-центру компанії за номером 0 800 500 609 або напиши нам у вайбері і ми допоможемо оперативно вирішити ситуацію.
Не встигаю забрати посилку, що з нею буде?
На третій день (з урахуванням дня завантаження у поштомат) посилка буде переміщена до найближчого відділення. Ти отримаєш повідомлення про переміщення з інформацією про відділення, в якому зберігатиметься посилка. Зберігання у відділенні безкоштовне протягом 7 днів, відповідно до умов послуги «Зберігання».
Чи можу я відправити з поштомату?
Наразі у поштоматах Нової пошти можна лише отримувати посилки. Відправку можна зробити у будь-якому відділенні компанії або викликати кур’єра за адресою.
Чи можна замовити доставку з післяплатою за товар?
Так, ти можеш замовити доставку з післяплатою, проте сплатити її можливо лише в мобільному додатку та лише перед відкриттям комірки.
Я забрав посилку в поштоматі, але вона пошкоджена. Що робити?
Звернись, будь ласка, до найближчого відділення, там тобі допоможуть!
Як користуватися поштоматом?
За посиланням – інструкція з користування.
Не знайшов потрібної відповіді –
напиши мені у вайбер
Чао, друже, чекаю у гості!
Телефон лінії підтримки
У мене є братики-поштоматики, які теж шукають затишну домівку. Ти знаєш класне місце у твоєму під’їзді або біля улюбленого спортклубу? А може бачив таке на заправці чи біля твого продуктового? І хочеш, щоб там оселився поштомат? Тоді швидше натискай кнопку «хочу поштомат» і заповни відповідну форму. Вже мчимо до тебе!
Вуличний поштомат

© 2006–2021 ТОВ «НОВА ПОШТА»
Усі права захищено. Використання матеріалів цього сайту можливе тільки з посиланням на джерело.
Сайт розроблено Samchenko Team