Всім отримувачам посилок з поштомату
Подарунки
від Київстар ТБ
Всім отримувачам посилок з поштомату
детальніше
Запитання та відповіді
Хто є організатором акції «Дарунок за посилку у поштомат»?

Організатором Акції «Дарунок за посилку у поштомат» (надалі – «Акція») є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВА ПОШТА», місцезнаходження: Україна, 03026, Київ, Столичне шосе, 103, код ЄДРПОУ – 31316718 (надалі – «Організатор»).

Хто партнер акції?

Партнером Акції є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Плюс ТБ», місцезнаходження: м.Київ, вул.Кирилівська, 23, 04080, Україна, код ЄДРПОУ 42642803 (надалі – «Партнер»).

Чи є акція розіграшом або лотереєю?

Акція проводиться з метою формування обізнаності споживачів щодо товарів і послуг Організатора та Партнера, їх рекламування, залучення нових клієнтів та збільшення обсягів продаж. Ця Акція не є лотереєю або азартною грою, послугою у сфері грального бізнесу чи конкурсом, а ці правила не є публічною обіцянкою винагороди чи умовами конкурсу.

Де проводиться акція «Дарунок за посилку у поштомат»?

Акція діє для всіх поштоматів ТОВ «НОВА ПОШТА» на території України, за винятком тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях, Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, в межах, що визначені чинним законодавством України, а також населених пунктів, що розташовані в районах проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в оточенні (блокуванні). (Надалі – «Територія проведення Акції»).

Який термін проведення акції?

Акція проводиться з 00:00 15 серпня 2022 року до 23:59 15 вересня 2022 року (за Київським часом)

Хто може взяти участь в акції?

Повнолітні особи, громадяни України, які проживають на території України

Що необхідно зробити для участі в акції?

Для участі в акції необхідно зробити замовлення будь-якого товару у будь-якому інтернет-магазині з доставкою у поштомат або отримати посилку від рідних та близьких у поштомат Нової пошти.

Що за подарунок в акції?

Заохоченнями Акції є Підписка на пакет Київстар ТБ (надалі – «Платформа») «Преміум HD»* на 1 місяць. Під твердженням «1 місяць Київстар ТБ у подарунок» мається на увазі можливість отримати доступ до Платформи Київстар ТБ пакету «Преміум HD». Активація доступу можлива протягом акційного періоду. Після закінчення ознайомчого доступу користувач, що є абонентом Київстар, буде автоматично переведений на стандартні умови надання послуги «Київстар ТБ» за пакетом «Сімейний» з платою за послугу 150 грн/місяць, яка буде стягуватися з мобільного рахунку абонента Київстар. Для користувачів-абонентів інших мобільних операторів послуга автоматично відключається, проте її можна буде самостійно підключити та оплачувати з банківського рахунку. Детальна інформація про умови або зміни умов пропозиції за посиланням: https://tv.kyivstar.ua/ua/terms_of_service або за номером 0 800 300 466 (безкоштовно з номерів усіх телеком-операторів України). Відповідальність за підключення послуги та її надання протягом періоду ознайомчого доступу несе ТОВ «Плюс ТБ». Звертаємо вашу увагу, що активувати акційний промокод можуть усі користувачі Сервісу «Київстар ТБ», за виключенням абонентів FTTB та тарифних планів лінійки «Все разом» від Київстар.

Як активувати промо-код?

Щоб тримати доступ до Платформи Київстар ТБ пакету «Преміум HD» потрібно виконати наступні кроки:
• завантажити додаток «Київстар ТБ» на свій пристрій;
• авторизувтись у додатку за номером мобільного телефону;
• у розділі «Профіль» обрати «Ввести промокод»;
• ввести ваш промокод у відповідне поле та натиснути «Далі».

Як я отримаю свій промо-код?

Він прийде у транзакційному повідомленні про прибуття посилки до твого поштомату

Скільки промо-кодів я можу активувати?

Кожен Учасник Акції може використати не більше 1 (одного) промокоду у своєму зареєстрованому обліковому записі на Платформі.

Коли починається відлік 1 місяця доступу до Платформи?

Період дії безкоштовного доступу до Платформи Партнера починає діяти з дати активації промокоду.

Інструкція
Знаходь свій найближчий поштомат у мобільному додатку
Завантажуй на Play Market чи App Store
Переглянь Відеоінструкцію.
Коли купуєш в інтернеті – замовляй доставку до поштомата та сплачуй в мобільному додатку перед тим, як завітаєш до мене.
Поспішай забрати відправлення, щойно на телефон надійде повідомлення про те, що воно на місці 😊.
Підходь до мене, вмикай Bluetooth, обирай у додатку потрібну посилку і натискай «Відкрити комірку».
Рраз… і комірка відкрилася! Мерщій забирай посилку та не забудь зачинити дверцята комірки на поштомата.
Нова пошта у твоєму смартфонi
Чао, друже,
чекаю у гості!
Телефон лінії підтримки
0 800 500 609