Перейти вниз Перейти вгору

Яка процедура розгляду претензії та як дізнатися її стадію?

Розгляд претензійних вимог почнеться з моменту передачі всіх необхідних документів представнику компанії "Нова Пошта".

Після проведення внутрішнього розслідування, Вам зателефонує представник "Нової Пошти" та повідомить рішення по претензії.

Терміни розгляду претензії 

Вид претензії Сума претензії, грн Всьго робочих днів

 

Пошкодження відправлення

< 5000 1
> 5000 2

 

Втрата

< 5000 6
> 5000 7

Недостача всередині
< 5000 4
> 5000 5
Несвоєчасна доставка - 1
Інше - 3

 

Щоб дізнатися стан розгляду претензії, Ви можете:

  • звернутися у будь-яке відділення;
  • надіслати запит на електронну пошту відділу по роботі з претензіями vrp@novaposhta.ua;
  • зателефонувати до контакт-центру: 0-800-500-609;
  • звернутися до закріпленого менеджеру (для юридичних осіб).