Відправляй
у поштомат
та отримуй
5 грн
на бонусний
рахунок
Акція діє
з 01.08.2020 до 22.11.2020
Більше відправлень
= більше бонусів
Крок 1
Відправ у поштомат.
Пам’ятай про обмеження для поштоматів.
Маєш інтернет магазин? Додай до нього спосіб доставки в поштомати та отримуй більше бонусів!
Крок 2
Дочекайся,
щоб отримувач
забрав посилку
Крок 3
Отримай 5 грн
на бонусний рахунок
за кожну таку посилку
Інструкція як розмістити на сторінці магазинуінформацію про доставку в поштомат тут
ШВИДКО
Швидкий процес отримання, без зайвих очікувань та черг
ЗАВЖДИ ПОРУЧ
Поштомати Нової пошти завжди поруч — по дорозі додому або на роботу
ЗРУЧНО
Вартість доставки така ж, як у відділення, але ближче та цілодобово
БЕЗКОНТАКТНО
Отримати відправлення можна без зайвих контактів з іншими людьми
Знайди свій поштомат
Карта
Користуватися поштоматом – легко!
1
Замовляй товар
у найближчий поштомат
Обирай зручний для тебе поштомат тут
2
Отримуй повідомлення
про прибуття
Щойно посилка потрапляє в поштомат
— ти отримуєш повідомлення (для поштоматів з дисплеєм
— з кодом для відчинення комірки)
3
Оплачуй
послуги доставки
Оплачуй послуги за посиланням у повідомленні про прибуття відправлення або в мобільному додатку Нової пошти
4
Забирай
посилку
З дисплеєм
— введи код із повідомлення
Без дисплею
— біля поштомату натисни Відкрити комірку у додатку Нової пошти. Все! Забери посилку та зачини комірку
Коли відбувається нарахування бонусів для відправників?

Нарахування бонус-знижки на бонусний рахунок у розмірі 5 (п’ять) грн. здійснюється Учаснику Акції згідно умов програми  «Збільшуй можливості»  після повної оплати ним вартості Основної послуги.

Якщо я відправив товар раніше/пізніше дат акції, чи можуть мої товари брати участь у розіграші?

На жаль, ні. У розіграші беруть участь товари, які були відправлені виключно в період з 1 вересня до 11 листопада 2020 року включно.

Хто може брати участь в акції?

Взяти участь в Акції мають право фізичні особи, що є зареєстрованими учасниками Програми «Збільшуй можливості» (в тексті – Програма лояльності), умови якої розміщені на сайті Нової пошти: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Loyalty_Program_Terms_bk.pdf

Якщо оформлена переадресація з Поштомата до Відділення або на Адресу чи можу я брати участь в Акції:

Так

Якщо оформлена переадресація з Відділення чи Адресу до Поштомата чи можу я брати участь в Акції:

Нажаль, ні. Для участі у розіграші первинна ЕН має бути оформлена до поштомата.

Якщо оформлена переадресація з Поштомата до Відділення чи Адресу по ініціативі компанії Нової пошти (технічні обмеження) чи можу я брати участь в Акції:

Так

Якщо отримувач не забрав посилку в Поштоматі та товар повернувся до відправника:

Нараховується бонус, якщо повернення було оплачене та забране Відправником

Якщо ні отримувач не забрав посилку, ні відправник не забрав повернення посилки:

Ні відправник, ні отримувач не беруть участі в Акції

Якщо я замовив товар раніше/пізніше дат акції, чи можуть мої товари брати участь у розіграші?

На жаль, ні. У розіграші беруть участь товари, які були відправлені виключно в період з 1 вересня до 11 листопада 2020 року включно.

Хто може брати участь в акції?

Взяти участь в Акції мають право дієздатні повнолітні громадяни України, що отримали посилку в Поштоматі та які постійно проживають на Території проведення Акції, які повністю погодились виконати умови Офіційних правил Акції.

Хто може бути отримувачем посилки в Поштоматах Нової пошта для участі в акції?

Отримувачем посилки, що зазначений у ЕН, може бути лише фізична особа.

Я не вводив жодної інформації та не реєструвався, чи беру я участь в акції?

Якщо ви отримувач – ви гарантовано отримуєте промокод на місяць перегляду Sweet.tv. Для участі в розіграші призів, вам потрібно зареєструвати номер експрес-накладної на сайті акції самостійно.

Скільки експрес-накладних я маю право зареєструвати для участі в акції?

Обмежень немає, ви можете зареєструвати будь-яку кількість унікальних накладних.

Я помилився під час реєстрації номера експрес-накладної на сайті, як виправити?

Ви можете просто ввести правильний номер у те саме поле, система вилучить неправильні номери під час розіграшу переможця.

Яку кількість подарунків я можу виграти?

Ви можете виграти один телефон та один сертифікат за весь період проведення акції. Всі отримувачі також додатково будуть отримувати гарантований промокод на один місяць безкоштовного контенту від sweet.tv

Якщо оформлена переадресація з Поштомата до Відділення або на Адресу чи можу я брати участь в Акції:

Так

Якщо оформлена переадресація з Відділення чи Адресу до Поштомата чи можу я брати участь в Акції:

Нажаль, ні. Для участі у розіграші первинна ЕН має бути оформлена до поштомата.

Якщо оформлена переадресація з Поштомата до Відділення чи Адресу по ініціативі компанії Нової пошти (технічні обмеження) чи можу я брати участь в Акції:

Так

Якщо ні отримувач не забрав посилку, ні відправник не забрав повернення посилки:

Ні відправник, ні отримувач не беруть участі в Акції

На придбання яких товарів чи послуг я можу використати виграний мною сертифікат?

Сертифікати bodocard можна використати на придбання товарів та послуг у значній кількості мереж магазинів партнерів на території України. Повний список магазинів партнерів можна знайти на сайті https://bodocard.ua/#main-partners. Термін та умови використання Сертифікату зазначено на подарунковій упаковці

Як буде визначено переможця?

Визначення переможця буде відбуватися через сервіс Random.org серед усіх номерів експрес-накладних Учасників Акції які виконали умови Акції

Як я дізнаюся про виграш?

На ваш номер телефону, який був зазначений як телефон отримувача посилки надійде відповідне повідомлення від імені компанії Нова пошта. Також список переможців буде розміщено на сайті Акції.

Мені повідомили про виграш, що робити далі?

- Якщо ви виграли сертифікат вам необхідно надіслати на електронну адресу promo@spnua.agency компанії, яка займається підтримкою акції ваші прізвище, ім’я та по-батькові, номер контактного телефону, на який вам прийшло повідомлення про виграш, а також зазначити на яке відділення/поштомат Нової пошти вам надіслати ваш виграний сертифікат.

- Якщо ви виграли iPhone вам необхідно надіслати на електронну адресу promo@spnua.agency компанії, яка займається підтримкою акції наступні документи та дані:

- ваші прізвище, ім’я та по-батькові;

- номер контактного телефону, на який вам прийшло повідомлення про виграш;

- копію (усі сторінки з інформацією) власного паспорта громадянина України або ID-картки;

- копію власної довідки про присвоєння ідентифікаційного коду платника податків;

- зазначити на яке відділення/поштомат Нової пошти вам надіслати ваш приз.

Якщо протягом трьох днів після оголошення переможців я не надав інформацію, чи можу я надати дані зараз?

На жаль, ні. Згідно офіційних правил Акції ви маєте саме протягом трьох днів після оголошення переможця надати усю інформацію. У разі не надання такої інформації ви втрачаєте своє право на отримання відповідного заохочення.

Як буде організовано отримання заохочення?

У разі своєчасного надсилання усіх необхідних даних та документів, заохочення буде надіслано до відділення/поштомата, яке було вказано вами під час надсилання відповідної інформації.

Скільки буде коштувати доставка заохочення?

Доставка заохочення не оплачується одержувачем/переможцем у разі якщо посилка буде забрана одержувачем у термін безкоштовного зберігання. У разі забору посилки у понад встановлений термін безкоштовного зберігання, одержувачу необхідно буде оплатити платне зберігання відповідної посилки згідно з тарифами компанії Нова пошта.

Я не отримав заохочення з особистих причин (не залежних від організатора акції). Чи маю я право на компенсацію?

Ні. У випадку, якщо Учасник за певними причинами, не залежними від Організатора чи Виконавця, не отримав Заохочення, він не має права на одержання від Організатора чи Виконавця будь-якої компенсації. Всі Заохочення не підлягають обміну та поверненню, а також не мають грошового еквівалента.

Чи можу я повернути заохочення або обміняти його на грошовий еквівалент?

Ні, Заохочення не підлягають обміну та поверненню, а також не мають грошового еквівалента.