picture

Не тягніть з передоплатою та відправленням

Безпечно купити,
зручно продати

Сейф-сервіс

Як це працює
  • picture

    Крок 1

    Продавець створює накладну у додатку чи в кабінеті Нової пошти та замовляє
    Сейф-сервіс

  • picture

    Крок 2

    Покупець отримує сповіщення та сплачує накладну через додаток або сайт Нової пошти - novaposhta.ua. Далі кошти резервуються. Комісія - 10 грн* Перед сплатою перевіряйте посилання, через яке здійснюється оплата, та переконайтеся, що це офіційний сайт компанії!
    *Тариф діє до 12.10.2020 р.

  • picture

    Крок 3

    Продавець отримує сповіщення та надсилає товар покупцю

  • picture

    Крок 4

    Покупець забирає товар, кошти зараховуються продавцю. У разі відмови - гроші та комісія повертаються покупцю. Зворотна доставка товару – безкоштовна

переваги
ДЛЯ Продавця
ДЛЯ Покупця

вПЕВНЕНІСТЬ

Отримує підтвердження намірів покупця щодо покупки

вИГІДНІСТЬ

Безкоштовне повернення товару у випадку відмови покупця

БЕЗПЕКА

Не перераховує передоплату на неперевірені банківські картки

НАДІЙНІСТЬ

Отримує гарантію зарахування коштів продавцю після отримання товару та повернення коштів у випадку відмови від товару

ЗАПитання та відповіді
Як замовити послугу Сейф-сервіс?
Продавець може замовити послугу Сейф-сервіс під час створення накладної у мобільному додатку або кабінеті Нової пошти за власним бажанням чи на прохання покупця
Куди продавцю зараховуються кошти за товар?
При створенні накладної у мобільному додатку або кабінеті Нової пошти, продавець вказує номер банківської картки, на яку буде перераховано переказ. Обираючи банківську картку, продавець підтверджує безумовну згоду на зарахування коштів на рахунок, до якого емітована обрана банківська картка
Як розраховується вартість відправлення з послугою Сейф-сервіс?
Платником послуг доставки виступає покупець. Розрахунок вартості доставки відбувається відповідно до діючих тарифів ТОВ «Нова Пошта»Платником комісії за переказ коштів виступає покупець. Розрахунок комісії за переказ відбувається відповідно до тарифу ТОВ «Пост Фінанс» для послуги з переказу коштів «Експрес Універсальний» для послуги Сейф-сервіс. Комісія за грошовий переказ - 10 грн. *Тариф діє до 12.10.2020 р.
Хто платить за послуги пакування?
Платником послуг пакування, за необхідності, є продавець. Покупка пакування є необов’язковою, якщо відправлення упаковано відповідно до правил Нової пошти
Як змінити дані покупця?
Зміна даних покупця (ПІБ, телефон) можлива до оплати товару покупцем у кабінеті Нової пошти. Після оплати зміна даних заблокована (сервіс «Зміна даних в ЕН» недоступний)
Коли та яким чином покупець здійснює оплату?
Після повідомлення про створення накладної з посиланням для оплати. Оплата здійснюється через мобільний додаток або трекінг Нової пошти. Необхідно ввести номер банківської картки або обрати з гаманця Masterpass і скористатися послугою з переказу коштів «Експрес-Універсальний», що надає ТОВ «Пост Фінанс». У покупця є 48 годин на оплату товару, в іншому випадку – накладна видаляється. При оплаті товару та комісії за переказ здійснюється резервування** необхідної суми коштів
Коли продавець направляє товар при оформленні послуги Сейф-сервіс?
Продавець відправляє товар протягом 48 годин після отримання сповіщення про оплату товару покупцем. Якщо товар не відправлено – здійснюється зняття резервування*** з коштів, що становлять вартість оплати за товар, доставки та комісії за переказ, накладна видаляється
Коли покупець може отримати товар?
Покупець може отримати замовлення протягом п’яти робочих днів після прибуття товару до відділення або служби доставки Нової пошти
Як та коли здійснюється виплата коштів продавцю?
Зарахування оплати за товар відбувається на банківську картку, яку продавець вказав при оформленні накладної, протягом декількох годин після отримання товару покупцем
Як змінити адресу доставки товару?
Адресу доставки можна змінити до оплати покупцем, у такому разі вартість доставки перерахується.Також адресу доставки можна змінити при відправці товару у відділенні. У цьому випадку вартість доставки може змінитись. Якщо вартість доставки збільшиться, а покупець не забере товар, продавцю необхідно буде оплатити різницю вартості доставки при отриманні повернення.Після відправки товару замовлення послуги «Переадресування» неможливе
За яких умов покупець може скасувати угоду з продавцем після відправки товару?
Під час візиту покупця до відділення Нової пошти шляхом відмови від отримання товару або у випадку, якщо покупець не отримає товар протягом п’яти робочих днів після прибуття. У такому разі знімається резервування*** із суми коштів, що становить суму оплати за товар, комісії за переказ коштів
За яких умов продавець може скасувати угоду з покупцем?
У випадку, якщо продавець не відправить товар протягом 48 годин після здійснення оплати покупцем. У такому разі кошти, що становлять вартість оплати за товар, доставки та комісії за переказ знімаються з резервування***, накладна видаляється
Як і коли здійснюється повернення коштів покупцю у випадку відмови від товару?
Якщо угода була скасована з ініціативи покупця, буде виконано операцію зняття резервування*** з коштів у сумі грошового переказу з комісієюЯкщо угода була скасована з ініціативи продавця, буде виконано операцію зняття резервування*** з коштів за вартість доставки і суму грошового переказу з комісією за здійснення переказу.Зняття резервування*** з коштів здійснюється в межах строків, визначених банком-емітентом
 ** Під резервуванням коштів мається на увазі операція щодо неперерахування коштів продавцю до моменту отримання товару покупцем
*** Під зняттям резервування з коштів мається на увазі операція зняття блокування та/або повернення коштів на банківську картку покупця