Захищені покупки з Сейф-сервісом

Захищені покупки з Сейф-сервісом у додатку Нової пошти

Акція!
Післяплата  —  лише 20 грн без комісії 2% Умови акції
*Акція діє з 27.02 по 31.05.2023 включно на всій території України, крім тимчасово окупованих територій. Фінансові послуги надає ТОВ «НоваПей», №13102801, ФК №В0000149, ліцензія НБУ 11/1 від 17.10.2014 р. Деталі novapay.ua.

Продавці

Хочеш не платити за доставку, навіть коли покупець відмовився від посилки?

Домовся з покупцем та замовляй Сейф-сервіс! А зворотна доставка безкоштовна

Як це працює
  • Крок 1
    Ти як продавець створюєш накладну у додатку чи в кабінеті Нової пошти та замовляєш Сейф-сервіс
    Крок 1
  • Крок 2
    Покупець отримує push-сповіщення та сплачує накладну у мобільному додатку Нової пошти. Жодних веб-сайтів, месенджерів та посилань. Кошти за товар резервуються
    Крок 2
  • Крок 3
    Ти отримуєш push-сповіщення у додатку Нової пошти про сплату та надсилаєш товар покупцю
    Крок 32
  • Крок 4
    Покупець забирає товар, кошти зараховуються тобі на картку. У разі відмови гроші повертаються покупцю, товар їде до тебе. А ти при цьому не сплачуєш за зворотну доставку
    Крок 4

Покупці

Продавець просить передоплату, а ти не хочеш кидати гроші на незнайомі картки?

Домовся з продавцем про Сейф-сервіс! Післяплата — лише 20 грн без комісії 2%

Тариф діє до 31.05.2023

Як це працює
  • Крок 1
    Продавець створює накладну
    у додатку Нової пошти
    та замовляє Сейф-сервіс
    Крок 1
  • Крок 2
    Ти як покупець отримуєш push-сповіщення з номером накладної та сплачуєш тільки у додатку. Кошти резервуються
    Сплачуй тільки у додатку Нової пошти. Ми не надсилаємо жодних посилань на оплату в месенджерах чи SMS
    Крок 2
  • Крок 3
    Продавець отримує сповіщення, що замовлення сплачено, та надсилає тобі товар
    Крок 32
  • Крок 4
    Ти забираєш товар, кошти зараховуються продавцю. У разі відмови гроші за товар та комісія повертаються тобі на картку
    Крок 4

Переваги

Для продавця
Для покупця
Впевненість
Впевненість
Підтвердження намірів покупця щодо покупки
Вигідність
Вигідність
Безкоштовне повернення товару в разі відмови покупця
Зручність
Зручність
Оформлення доставки та оплата
 за товар виключно
 в онлайн-каналах Нової пошти
Впевненість
Впевненість
Відсутні ризики з передоплатою на незнайомі картки
Вигідність
Вигідність
Комісія за грошовий переказ – 20 грн. Тариф діє до 31.05.2023
Зручність
Зручність
Оплата у звичному додатку Нової пошти. Жодних веб-сайтів, месенджерів та посилань

FAQ

Для продавця
Для покупця
Для продавця
Як мені замовити послугу Сейф-сервіс?
Ти можеш замовити послугу Сейф-сервіс під час створення накладної у додатку чи в кабінеті Нової пошти за власним бажанням чи на прохання покупця.
Як розраховується вартість відправлення з послугою Сейф-сервіс?
За доставку сплачує покупець. Вартість доставки розраховується відповідно до тарифів Нової пошти. Також, покупець сплачує комісію за переказ коштів продавцю – 20 грн. Тариф діє до 31.05.2023.
Чи можливі доплати за послуги доставки?
Так, таке можливо, адже онлайн-оплата здійснюється до відправки товару відповідно до даних, які ти вносиш в накладну: габарити відправлення, адреси відправки та доставки. Під час відправки товару дані уточнюються відповідно до фактичних даних.
Якщо вартість доставки збільшується, то різницю вартості доставки сплачує покупець під час отримання відправлення.
Якщо покупець відмовиться від замовлення, ти доплачуєш різницю, коли отримуватимеш повернення.
Як та коли я отримаю гроші за товар?
Під час створення накладної у додатку чи в кабінеті Нової пошти, ти вказуєш номер банківської картки, на яку хочеш отримати переказ.
Зарахування оплати за товар на банківську картку відбувається через 30 хвилин після того, як покупець забрав посилку.
Уточнити статус зарахування оплати можна за телефоном 0 800 30 79 79.
Хто платить за послуги пакування?
Ти сплачуєш послуги пакування в разі потреби. Покупка пакування є необов’язковою, якщо відправлення упаковано відповідно до правил Нової пошти.
Як змінити дані покупця?
Зміна даних покупця (ПІБ, телефон) можлива у кабінеті Нової пошти до оплати товару покупцем. Після оплати зміна даних заблокована (сервіс «Зміна даних в ЕН» недоступний).
Як змінити адресу доставки товару?
Адресу доставки можна змінити до того, як відправлення буде сплачено. У такому разі вартість доставки перераховується.
Також адресу доставки можна змінити під час відправки товару у відділенні. У цьому випадку вартість доставки може змінитись.
Якщо вартість доставки збільшиться, а покупець не забере товар, тобі необхідно буде оплатити вартість доставки при поверненні.
Після відправки товару, замовлення послуги «Переадресування» неможливе.
Коли я маю відправити товар при оформленні послуги Сейф-сервіс?
Ти маєш відправити товар протягом 48 годин після оплати товару покупцем.
Якщо товар не відправлено – послуга Сейф-сервісу скасовується, а зарезервовані
Під резервуванням коштів мається на увазі операція щодо неперерахування коштів продавцю до моменту отримання товару покупцем.
для оплати кошти, повертаються покупцю.
За яких умов скасовується угода з покупцем?
Угоду буде скасовано, якщо ти не відправиш товар протягом 48 годин після оплати.
Також покупець може скасувати угоду під час візиту до відділення Нової пошти, якщо він відмовиться отримувати товар. У такому разі посилка з товаром буде відправлена назад продавцю в день відмови. Кошти, що становлять вартість товару та комісії за переказ, знімаються з резервування
Під зняттям резервування з коштів мається на увазі операція зняття блокування та/або повернення коштів на банківську картку покупця.
та повертаються покупцю.
Якщо покупець не забере посилку протягом 5 днів, то на 6 день посилка повертається продавцю.
Хто сплачує вартість повернення посилки у випадку відмови покупця?
Згідно з тарифами Нової пошти вартість повернення посилки продавцю у випадку відмови покупця від посилки безкоштовна.
Я не отримав push-сповіщення. Що робити?
Увійди у мобільний додаток Нової пошти та перевір розділ з повідомленнями – дзвіночок у правому верхньому куті екрану.
Інформація щодо Сейф-сервісу буде з’являтися у цьому розділі, навіть якщо на твоєму смартфоні вимкнені push-сповіщення.
Чи доступна послуга Сейф-сервіс для продавців-юридичних осіб та ФОП-клієнтів Нової пошти?
Послуга Сейф-сервіс доступна тільки для фізичних осіб. Юридичні особи та ФОП-клієнти Нової пошти можуть скористатися послугою «Надійна покупка»
Що робити, якщо кошти не зарахувались продавцю через 30 хвилин, як продавець забрав товар?
Необхідно звернутися на гарячу лінію НоваПей 0 800 30 79 79
Для покупця
Як мені замовити послугу Сейф-сервіс?
Попроси продавця замовити послугу Сейф-сервіс під час створення накладної у додатку чи в кабінеті Нової пошти.
Де я можу оплатити товар та вартість доставки з послугою Сейф-сервіс?
Сплатити Сейф-сервіс можна виключно в мобільному додатку Нової пошти. Якщо продавець пропонує тобі здійснити оплату за посиланням на сайті – в жодному разі не сплачуй та звернися на гарячу лінію Нової пошти 0 800 500 609.
Як розраховується вартість відправлення з послугою Сейф-сервіс?
Ти виступаєш платником послуг доставки. Вартість доставки розраховується відповідно до тарифів Нової пошти. Також, ти сплачуєш комісію за переказ коштів продавцю – 20 грн.
Тариф діє до 31.05.2023.
Чи можливі доплати за послуги доставки?
Так, таке можливо, адже онлайн-оплата здійснюється до відправки товару відповідно до даних, які продавець вказав у накладні: габарити відправлення, адреси відправки та доставки. Під час відправки товару дані уточнюються відповідно до фактичних даних.
Якщо вартість доставки збільшується, то ти сплачуєш різницю вартості доставки під час отримання відправлення. Якщо ти відмовишся від замовлення, продавець має доплатити вартість доставки при поверненні.
Чи зможу я отримати компенсацію, якщо вартість доставки зменшилась?
Так, таке можливо, адже онлайн-оплата здійснюється до відправки товару відповідно до даних, що продавець вказав у накладній: габарити відправлення, адреси відправки та доставки. Безпосередньо під час відправки товару ці дані уточнюються відповідно до фактичних даних. Повернення відбудеться на картку, з якої була здійснена оплата.
У випадку, якщо оплата була здійснена за допомогою сервісів оплати Apple Pay або Google Pay, кошти повернуться готівкою до відділення, а ти отримаєш СМС для отримання грошового переказу.
Хто платить за послуги пакування?
Послуги пакування в разі потреби сплачує продавець. Покупка пакування є необов’язковою, якщо відправлення упаковано відповідно до правил Нової пошти.
Як змінити мої дані як покупця та адресу доставки товару?
Продавець може змінити твої дані (ПІБ, телефон), як покупця, у кабінеті Нової пошти доки відправлення не оплачене.
Адресу доставки можна змінити до того, як відправлення буде сплачено. У такому разі вартість доставки перераховується.
Також адресу доставки можна змінити під час відправки товару у відділенні. У цьому випадку вартість доставки може змінитись.
Якщо вартість доставки збільшиться, а ти не забереш товар, продавцю необхідно буде сплатити різницю вартості доставки при поверненні.
Після відправки товару, замовлення послуги «Переадресування» неможливе.
Як перевірити, чи справжнє повідомлення від Нової пошти я отримав?
Ти отримаєш сповіщення у push-повідомленні мобільного додатку Нової пошти. Для послуги Сейф-сервіс ми не використовуємо SMS, месенджери та будь-які інші засоби зв’язку. Справжнє повідомлення від Сейф-сервісу містить лише номер накладної. В ньому не може бути посилань на сайти чи форми оплати.
Сплатити накладу за послугою Сейф-сервіс можна тільки у мобільному додатку Нової пошти в розділі «Мої відправлення».
Коли та яким чином я можу оплати товар?
Оплата здійснюється тільки у мобільному додатку Нової пошти. Жодних веб-сайтів та посилань.
Необхідно вказати номер банківської картки або обрати картку з гаманця Masterpass та сплатити відправлення. У тебе є 48 годин на оплату товару, в іншому випадку – послуга скасовується, а накладна видаляється. При оплаті товару здійснюється резервування
Під резервуванням коштів мається на увазі операція щодо неперерахування коштів продавцю до моменту отримання товару покупцем.
коштів в обсязі вартості товару, послуги доставки та комісії за переказ коштів.
Зверни увагу: у push-повідомленні має бути тільки номер накладної – жодних посилань на оплату. Сплачуй тільки в мобільному додатку Нової пошти.
Чи можна сплатити за відправлення в інтернеті?
Ні. Відправлення з послугою Сейф-сервіс не можна оплатити в інтернеті. Сплачуй тільки в мобільному додатку Нової пошти.
Коли я можу отримати товар?
Ти можеш отримати замовлення протягом п’яти робочих днів після прибуття товару до відділення Нової пошти.
За яких умов я можу скасувати угоду з продавцем після відправки товару?
Ти можеш відмовитися від товару під час твого візиту до відділення Нової пошти. Також угоду буде скасовано, якщо ти не отримаєш товар протягом п’яти робочих днів після прибуття. У такому разі буде знято резервування
Під зняттям резервування з коштів мається на увазі операція зняття блокування та/або повернення коштів на банківську картку покупця.
з коштів, що становлять вартість замовлення та комісію за післяплату. Оплата послуг доставки не повертається.
Як і коли здійснюється повернення мені коштів у випадку відмови від товару?
Якщо угода була скасована з твоєї ініціативи, буде знято резервування
Під зняттям резервування з коштів мається на увазі операція зняття блокування та/або повернення коштів на банківську картку покупця.
з коштів, що становлять вартість замовлення та комісію за грошовий переказ. Оплата послуг доставки не повертається.
Якщо угода була скасована з ініціативи продавця, буде знято резервування
Під зняттям резервування з коштів мається на увазі операція зняття блокування та/або повернення коштів на банківську картку покупця.
з усієї суми.
Кошти стануть доступні тобі в межах строків, що визначені банком, який обслуговує твою картку.
Я не отримав push-сповіщення. Що робити?
Коли продавець створить відправлення, ЕН з’явиться у мобільному додатку Нової пошти в розділі «Мої посилки».
Додатково можеш перевірити розділ з повідомленнями – дзвіночок вгорі екрану. Інформація щодо Сейф-сервісу з’явиться у цьому розділі, навіть якщо на твоєму смартфоні вимкнені push-сповіщення.
Чи можна замовити товар з послугою Сейф-сервіс до поштомату?
Ні, замовлення з Сейф-сервісом можна зробити тільки до відділення Нової пошти.
В який термін мені буде повернуто кошти в разі відмови від товару?
Якщо ти відмовляєшся від замовлення, НоваПей одразу знімає резервування
Під зняттям резервування з коштів мається на увазі операція зняття блокування та/або повернення коштів на банківську картку покупця.
з коштів, що становлять вартість товару та комісію за грошовий переказ.
Фактичний строк повернення залежить від банку, що обслуговує твою картку. Зазвичай, банки гарантують повернення коштів протягом 3-5 банківських днів, але на практиці це відбувається значно швидше.
Що робити, якщо після відмови від посилки кошти мені не повернулись?
Необхідно звернутися на гарячу лінію НоваПей 0 800 30 79 79

Нова пошта у твоєму смартфоні

Швидко. Зручно. Безконтактно
Дізнатись більше про мобільний додаток