Перейти вниз Перейти вгору

Скористатися поштоматом

Це зручно!

Поштомат – це термінал самообслуговування, який дозволить заощадити час під час отримання посилки фактичною вагою до 30 кг. Аби скористатися поштоматом, не потрібно мати при собі документи. Все, що треба взяти з собою – це мобільний телефон та знати код відкриття комірки, який надійшов Вам у sms-повідомлені.

На сьогодні кількість окремо розташованих поштоматів або зон самообслуговування на базі поштоматів у відділеннях «Нова Пошта» складає вже більше 250 одиниць. Наші поштомати можна знайти також у мережі магазинів «Ашан» та «Лоток» у Києві.

 

Як відправити до поштомату?

Під час оформлення відправлення необхідно зазначити, що посилка має бути доставлена у поштомат «Нова Пошта», вказавши його номер. Адреси та номери поштоматів доступні за посиланням.

 

Як отримати відправлення в поштоматі?

  • Коли відправлення доставлять до поштомату, на мобільний телефон одержувача надійде SMS-повідомлення від «Нова Пошта» про доставку відправлення з номером поштомату та  кодом відкриття комірки (6 цифр).
  • В меню на екрані терміналу самообслуговування необхідно ввести номер коду відкриття комірки та натиснути «Отримати відправлення»
  • Якщо ви не отримали код відкриття комірки, на екрані терміналу самообслуговування необхідно натиснути кнопку «Відправити код повторно». Далі необхіно буде ввести номер ЕН для отримання коду відкриття комірки повторно на мобільний номер, який був вказаний в експрес-накладній
  • Внести оплату за  послуги доставки, якщо необхідно (решту можна буде переказати на поповнення рахунку мобільного номера або інші послуги)
  • Якщо ви бажаєте розрахуватись  за відправлення у поштоматі банківською карткою, ви можете сплатити за доставку у «Мобільному додатку» або через касу у відділенні
  • Отримати відправлення після відкриття комірки поштомату

Важливо!

Забрати відправлення в поштоматі необхідно впродовж 5 робочіх днів. Незатребувану за цей час посилку буде повернуто відправникові.