Перейти вниз Перейти вгору

Чи може відправлення зберігатися у відділенні більше 25 робочих днів, якщо Одержувач не може його отримати в цей період?

Якщо впродовж 25 робочих днів із дня надходження у відділення Одержувача не надходить запит на отримання або повернення відправлення, то воно вважається незатребуваним, і компанія "Нова Пошта" має право розпорядитися таким відправленням на власний розсуд.

Щоб дізнатися можливість одержання відправлення, що зберігається у відділенні більше 25 робочих днів, зверніться в службу клієнтської підтримки за телефоном 0-800-500-609 або у найближче відділення (отримати відправлення має право як Відправник так і Одержувач).

Щоб повернути відправлення, Вам необхідно:

  • прийти до найближчого відділення й звернутися до оператора;
  • назвати номер експрес-накладної (ЕН);
  • оператор повторно перевірить можливість повернення відправлення в день звернення, і за такої можливості Вам необхідно оплатити вартість зберігання та перевезень.

Про прибуття відправлення Ви будете проінформовані СМС-повідомленням або телефонним дзвінком.