|
Бізнес-кабінет – це персональна сторінка на корпоративному сайті компанії, де ви зможе керувати своїми відправленнями. |
Можливості Бізнес-кабінету дозволяють:
- Оформляти експрес-накладні (ЕН) і формувати реєстри прийому-передачі відправлень
- Роздруковувати ЕН, маркування та реєстри відправлень
- Контролювати вартість доставки відправлень
- Переглядати статус відправлень
- Знаходити ЕН за номером
- Отримати доступ до взаємної інтеграції баз даних компанії «Нова пошта» та Клієнта
Для того, щоб почати роботу в бізнес-кабінеті, необхідно отримати логін і пароль. Для цього потрібно:
- Зв'язатися з особистим менеджером
- Повідомити бажаний логін
- Особистий менеджер повідомляє пароль
- При першому відвідувані бізнес-кабінет змінити пароль
|
Модуль для «1С:Підприємство» – дозволить спростити і автоматизувати процеси роботи, пов'язані з оформленням відправлень та їх доставкою в вашій обліковій системі 1С. |
Можливості Модулю для «1С:Підприємство»:
- Створення експрес-накладних (створення / редагування / видалення)
- Друк та збереження експрес-накладних
- Створення шаблонів та чорновиків
- Формування реєстрів (створення / редагування / видалення / перейменування)
- Завантаження вже створених експрес-накладних з Бізнес-кабінету
- Робота з контрагентами та контактними особами (створення / редагування / видалення)
- Відслідковування статусів доставки
- Розрахунок вартості доставки
- Формування звітності
- Експорт/імпорт довідників
- Робота офлайн
Для того, щоб почати роботу в Модулі необхідно перейти за посиланням https://devcenter.novaposhta.ua/1c та завантажити його.