Найпоширеніші питання та відповіді
Для кого наші послуги будуть корисні?
Ми співпраціюємо з різними напрямками бізнесу B2B та B2C:
- Інтернет-магазини
- Роздрібна торгівля
- Офлайн-мережі
- Каталожні компанії
- Виробники та оптовики
- Дистриб’ютори
- Благодійні фонди
- Банки
Як це працює?
Ваш товар фізично поступає на наш склад, проходить процес приймання та реєстрації у WMS-системі складу та розміщується на зберігання. А далі, при надходженні замовлення від вашого покупця, товар відбирається, замовлення пакується та передається для доставки:

Чи існують обмеження щодо обсягів для співпраці?
Поріг входу: від 100 відправок на місяць.
Чи існують обмеження щодо товарних груп для обробки?
Ми працюємо з товарами різного асортименту та ваги, проте обмеження все ж існують. Обмеження встановлюються на:
![]() |
товари, що потребують спеціального температурного режиму |
![]() |
Де знаходяться склади зберігання?
Наші Хаби*:
- с. Святопетрівське (Київська обл)
- м. Львів
- м. Харків
- м. Кропивницький
*Є можливість відкриття складу по Україні під ваші потреби
Який температурний режим підтримується на складах?
На всіх складах відповідального зберігання Нової пошти підтримуєтьсятемпература в межах 5-25 °C
Чи матиму я особистого менеджера?
Так. Після підписання договору за вами буде закріплено особистого менеджера із супроводу з питань складської логістики. Він допоможе вирішити будь-які питання, які вас хвилюють
Бажаєте стати клієнтом?
Заповніть, будь ласка, спеціальну анкету. Після її розгляду ми обов'язково з вами зв'яжемося якнайшвидше!
Залишились питання?
Зв’яжіться з нами за контактами нижче:
Керівник комерційного відділу
Марков Дмитро
![]() |
+38 (050) 377-39-63 | +38 (098) 539-59-09 |
![]() |