Легке повернення - Бізнес
Легке повернення - Бізнес
Ми розробили новий сервіс, який допоможе збільшити онлайн-продажі
легке
повернення
це простий сервіс, який дозволяє вашому покупцю швидко та легко повернути вже отриманий товар, якщо він не підійшов йому з певних причин.
Покупець повинен попередньо погодити повернення з вами

Покупець повинен попередньо погодити повернення з вами

Нова пошта не регулює фінансові відносини між вами та покупцем

Безкоштовний тариф для 
посилок та документів
Термін замовлення послуги 14 днів 
з моменту отримання товару
Отримання інформації, по якій накладній 
покупець повертає товар
Оформлення покупцем у мобільному застосунку або онлайн-кабінеті
в декілька кліків
Відправка та отримання можлива з усіх
каналів: поштомат, відділення, кур'єр
Товар, який повертає покупець повинен
 бути запакований
Переваги послуги
Послуга безкоштовна
Послуга безкоштовна
Можливість відправляти покупцю товари на вибір
Можливість відправляти покупцю товари на вибір
Можливість відслідковувати замовлення по якому покупець зробив повернення
Можливість відслідковувати замовлення по якому покупець зробив повернення
Збільшення онлайн-продажів та довіри до магазину
Збільшення онлайн-продажів та довіри до магазину
Як ваш покупець може замовити сервіс?
Послугу «Легке повернення» може замовити Покупець у мобільному застосунку або в онлайн-кабінеті на сайті Нової пошти
1
1
Увійдіть до розділу «Мої відправлення» та виберіть отриману посилку, яку потрібно повернути
2
2
У рядку «Керувати посилкою» виберіть послугу «Легке повернення»
3
3
Зазначте причину повернення товару із запропонованого переліку
4
4
За створеною накладною відправте посилку продавцю
5
5
Слідкуєте за статусом відправлення в мобільному застосунку
Як відслідкувати
повернення в
бізнес-кабінеті?
Бізнес-кабінет
Вхідні
Стовпчик «Легке повернення посилки»
Як відслідкувати повернення в 
          бізнес кабінеті?
Як відслідкувати повернення в мобільному застосунку?
Як відслідкувати
повернення в
мобільному застосунку?
Мобільний застосунок
Мої посилки
Легке повернення - номер накладної
Рекомендуємо оновити політику повернення та повідомити про Легке повернення своїм покупцям
Step 1
Додайте інформацію про новий 
сервіс від Нової пошти на сторінку 
вашого сайту
Step 2
Відобразіть кнопку 
«Легке повернення»
в карточці товару
Step 3
Покажіть покупцю в корзині
що є «Легке повернення»  при замовленні через 
Нову пошту

«Легке повернення»

Якщо товар не підійшов, можна легко оформити заявку повернення в застосунку Нової пошти. Безкоштовно

Step 4
Блок доставки, чудове місце, 
щоб показати, що тепер 
повернення безкоштовне
Step 5-1 Step 5-2
Розкажи про безкоштовне 
«Легке повернення»  у себе 
в соціальних мережах
Step 6
Буде супер, якщо ви додатково 
проінформуєте своїх клієнтів про 
новий сервіс від Нової пошти
Ці матеріали допоможуть вам круто розповісти про новий сервіс від Нової пошти
Поширені запитання
Що таке послуга «Легке повернення»?
«Легке повернення» – це швидкий та безкоштовний сервіс для повернення товару або частини товарів із замовлення назад продавцю після отримання посилки у Новій пошті. Він доступний тільки у мобільному застосунку або онлайн-кабінеті Нової пошти.
Скажіть, чи може покупець повернути посилку в рамках послуги «Легке повернення»?
Так. Через сервіс «Легке повернення» у мобільному застосунку або Бізнес-кабінеті покупець може безкоштовно повернути документи або посилку до 30 кг протягом 14 днів після її отримання. Але попередньо покупець має узгодити повернення з вами.
У рамках «Легке повернення» покупцю не потрібно вводити нові дані для відправки, адже товар буде повернуто вам автоматично на вказану адресу отримувача. Якщо повернення товару з відділення або поштомату – доставка безкоштовна.

Якщо повернення на адресу, то буде нарахована доплата за адресне обслуговування – 35 грн, а сама доставка буде для вас безкоштовною.
Чи може покупець повернути вантаж в рамках послуги «Легке повернення»? 
Сервіс «Легке повернення» для вантажів є платним. Тариф на повернення розраховується за звичайним тарифом на доставку вантажу в місто чи село.   
Покупець замовив у мене кілька товарів. Чи може він повернути лише частину товарів зі всієї посилки?
Так, в рамках сервісу «Легке повернення» покупець може повернути частину товарів зі всієї посилки. Та спочатку покупець повинен обов’язково зв'язатися з вами та погодити повернення товарів і коштів. Нова пошта у рамках сервісу здійснює тільки доставку товару.
Як покупець може замовити «Легке повернення»?
Сервіс «Легке повернення» доступний лише у мобільному застосунку або Бізнес-кабінеті в експрес-накладній посилки, яку вже отримали.

Щоб скористатися сервісом покупцю потрібно:
  1. увійти в мобільний застосунок або бізнес-кабінет Нової пошти.
  2. відкрити «Мої відправлення» та вибрати серед отриманих посилку, яку покупець бажає повернути.
  3. у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення».
  4. зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку.
  5. автоматично створюється нова експрес-накладна. Потім протягом 12 годин потрібно відправити товар продавцю у поштомат, відділення або на адресу (туди, звідки клієнт отримав цю посилку).
Чи можна повернути кошти покупцю за допомогою Нової пошти?
У рамках сервісу «Легке повернення» Нова пошта лише доставляє товар. Усі фінансові питання вам потрібно обговорювати з покупцем особисто напряму: про те, коли та яким способом будуть повернуті кошти.
Скільки потрібно часу на повернення товару через «Легке повернення»?
По часу - це звичайна доставка Нової пошти: за 24 години між великими містами, до 48 годин між районними центрами.
Сам сервіс на безкоштовне повернення діє 14 днів після того, як клієнт отримав посилку з товаром у Новій пошті. 
Чи потрібно покупцю попередити продавця про повернення товару, щоб скористатися «Легким поверненням»?
Так, обов'язково. Покупцю потрібно звернутися до вас та дізнатися про можливість та правила повернення товару, а також про умови та терміни повернення коштів. Нова пошта лише доставляє відправлення.
Чи можу я замовити «Легке повернення» по АРІ або в Бізнес-кабінеті продавця?
Ні. Послуга «Легке повернення» є тільки у мобільному застосунку або Бізнес-кабінеті покупця Нової пошти.
Чому покупець не може скористатися сервісом «Легке повернення»?
«Легке повернення» може бути недоступним покупцеві, якщо:
  • у накладній була активована переадресація або повернення
  • якщо отримувач власноруч розмістив цю посилку у «Архів»
  • пройшло більше 14 днів із моменту отримання посилки
  • товар не підлягає поверненню згідно із законодавством (ліки, білизна тощо)

Щоб ми могли розібратися детальніше, напишіть, будь ласка, номер вашого відправлення.
Якщо я приймаю повернення на іншу адресу, як я можу її змінити?
Покупець може повернути товар тільки на ту особу та на ту адресу, поштомат або відділення, з якого ви йому відправили товар. Проте, якщо у вас є налаштування «Нестандартна зворотня доставка», повернення посилки буде відбуватися на вказану в ньому адресу.
Якщо покупець не попередив мене про повернення, що мені робити?
Радимо вам зв’язатись із покупцем та узгодити це питання напряму з ним.
Нова пошта не зобов'язує вас забирати товар та компенсувати за нього кошти, якщо покупець не попередив та не узгодив з вами повернення товару.
Якщо покупець повернув не той товар або товар поганої якості, що мені робити?
Рекомендуємо діяти відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Покупець може повертати тільки ті товари, які врегульовані цим законом. Товар, який покупець хоче повернути, повинен мати товарний вигляд, фірмове пакування, непошкоджені та збережені на своїх місцях бірки, гарантійний талон.
Як я можу дізнатись за допомогою АРІ, по якому замовленню повертають товар?
Трекінг-зв'язки накладної через «Легке повернення» з первинною накладною - зовсім інші від, наприклад, відмови у відділенні/автоповерненні.
При замовленні сервісу зв'язка відслідковується саме по вхідним ЕН, що полегшує контроль повернення з вашого боку. У відповідь на запит getStatusDocuments ви отримуєте наступні параметри:
  • PossibilityLightReturn - параметр, який відповідає за можливість замовлення послуги по вказаній ЕН;
  • LightReturnNumber - номер первинної ЕН, по якій було замовлено «Легке повернення»;
  • UndeliveryReasonsSubtypeDescription - перелік причин, які вказав покупець при замовленні «Легке повернення». Це може бути:
  • не підійшов колір або розмір;
  • товар не такий, як очікувалось;
  • не відповідає опису або фото;
  • товар неналежної якості;
  • часткове повернення;
  • інша причина.
Хто повинен платити за повернення товару?
«Легке повернення» у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті безкоштовне для повернення документів або посилки до 30 кг протягом 14 днів після отримання у Новій пошті.

Якщо повернення на адресу, то буде нарахована доплата клієнту за адресне обслуговування – 35 грн, а сама доставка буде безкоштовною. Рекомендуємо вам розмістити інформацію про правила повернення товарів та повернення оплати у вас на сайті.
Чи перевіряє Нова пошта, що саме повертає покупець?
Ні, співробітники Нової пошти не перевіряють вміст відправлення. Компанія лише доставляє відправлення.
Частина або всі товари, які я продаю, не підлягають поверненню, що мені робити, коли покупці все одно повертають такий товар?
Якщо у вас відсутня можливість повернення товару або ви продаєте ті речі, які не підлягають поверненню згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», наприклад, білизну, купальники, ліки тощо - для таких посилок пропонуємо вам діяти в рамках чинного законодавства. Нова пошта не зобов'язує вас забирати такі повернення.
В мене налаштована нестандартна зворотня доставка (всі повернення приходять за однією адресою). При замовленні «Легке повернення», куди я отримаю ЕН?
Якщо у вас є налаштування «Нестандартна зворотня доставка», такі повернення будуть відбуватись на вказану в цьому налаштуванні адресу.
Де я можу отримати маркетингові матеріали по сервісу «Легке повернення» для розміщення у себе на сайті?
Ми підготували цілу низку матеріалів, які допоможуть вам розповісти про новий сервіс від Нової пошти:
Тут банери (Link)
Тут наш брендбук (Link)
Лого та піктограми Нової пошти (Link)
Person
Якщо будуть додаткові питання або побажання з покращення послуги, звертайтесь до свого менеджера Нової пошти чи до Контакт-центру.
Нова пошта у твоєму смартфонi
apps.apple.complay.google.com