1. Промокод можна використати до моменту оплати послуг доставки (в тому числі оплати балами з карти лояльності) при відправці/отриманні відправлень, надавши його працівнику відділення, ввівши унікальний промокод у мобільному додатку при оплаті послуг, в онлайн трекінгу або при створенні ЕН та особистому кабінеті у відповідному полі;
2. Промокод може бути а) компенсаційним й повністю анулювати вартість доставки. Такий промокод надсилається клієнтам в індивідуальному порядку в SMS-повідомленні, б) акційним, який надає можливість знизити вартість послуг доставки на ХХ%. Такий промокод прив’язаний до мобільного додатку або бізнес-кабінету.
Як використати промокод у мобільному додатку при оплаті послуг:
Як використати промокод у бізнес-кабінеті при оплаті послуг:
Акційні промокоди.
В момент надання такого промокоду клієнт отримує push-повідомлення у мобільному додатку, яке потім зберігається у додатку в повідомленнях.
Переглянути й скопіювати для подальшого використання доступні акційні промокоди можна в
-
Мобільному додатку в Особистому кабінеті
-
Бізнес-кабінеті на сайті : Налаштування – Промокоди
Далі перейти до оплати і ввести промокод або обрати зі списку, який з’явиться автоматично, у разі доступного для використання акційного промокоду. Натиснути «Сплатити».
Після застосування акційного промокоду на екрані з’явиться повідомлення і одразу буде доступна для оплати сума з урахуванням застосованої знижки.
Застосування промокоду в он-лайн трекінгу
Перейдіть за посиланням https://tracking.novaposhta.ua/#/uk. Виконайте пошук за номером накладної, відкрийте меню в верхній лівій частині форми та оберіть пункт меню «сплатити» та підпункт «застосувати промокод»
- Компенсаційний промокод розповсюджується тільки на послуги з доставки відправлень та на послугу «Зберігання», на інші послуги - ні; діє виключно на відправлення за типом «Документи» та «Посилки» вагою до 30 кг (за більшим значенням фактичної або об’ємної ваги); не розповсюджується на доставку міжнародних відправлень.
- Акційний промокод може розповсюджуватись на різні послуги. В кожному push-повідомленні про надання промокоду зазначається, на яку саме послугу він діє.
- Промокоди розповсюджуються на типи доставки:
«Відділення-Відділення», «Відділення-Адреса», «Відділення – Поштомат»,
«Адреса – Адреса», «Адреса - Відділення», «Адреса – Поштомат»,
«Поштомат – Відділення», «Поштомат – Адреса», «Поштомат – Поштомат».
- Діє виключно на відправлення за типом «Документи» та «Посилки» вагою до 30 кг (за більшим значенням фактичної або об’ємної ваги).
- Промокод не призначений для бізнес-клієнтів. Він надається виключно Клієнтам приватним особам, які обслуговуються на загальних умовах тарифоутворення (як Відправником, так і Одержувачем є приватна особа).
- Термін дії компенсаційного промокоду вказано в SMS-повідомленні, акційного промокоду – в push-повідомленні й розділах «Промокоди» у мобільному додатку та бізнес-кабінеті. Скористатись промокодом можна тільки ДО дати зазначеної в повідомленні. (наприклад якщо дата використання промокоду 31.12.2022 року останній день використання промокоду 30.12.2022).
- Скористатися промокодом можна один раз.
- Скористатись промокодом можна по відправленню, яке оформлене після дати видачі промокоду.
- Подовжити термін дії промокоду неможливо.