Перейти вниз Перейти вгору

Питання-відповіді

Що таке карта бізнес-клієнта?

Карта бізнес-клієнта – це інструмент ідентифікації; надається бізнес-клієнту, який має підписаний договір з ТОВ «Нова Пошта», з метою персоналізації кожної операції клієнта і коректного розрахунку індивідуальних умов співробітництва. Картка являється невід’ємною частиною договору про надання послуг з організації перевезення відправлень.

Активуйте особистий кабінет за номером картки (покрокова інструкція) і оформляйте відправки в особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку.

Як я можу отримати картку бізнес-клієнта?

Обов’язковою умовою отримання картки бізнес-клієнта являється наявність підписаного договору з ТОВ «Нова Пошта». Картка надається клієнту при підписанні/перепідписанні договору. Її також може видати персональний менеджер.

Як я можу отримати додаткові картки бізнес-клієнта для співіробітників?

Для отримання додаткових карток необхідно відправити заявку на електронну адресу Вашого менеджера. Якщо у Вас немає персонального менеджера, відправте заповнену заяву на видачу додаткових карток на адресу karta@novaposhta.ua. Запит буде опрацьовано протягом 3-7 робочих днів. Бланк заяви знаходиться тут.

Я можу вказати контактні дані мого працівника російською/англійською мовою? 

Персональні дані власника картки вказуються тільки українською мовою.

Користування карткою бізнес-клієнта платне?

Оформлення, видача, користування і анулювання картки бізнес-клієнта абсолютно безкоштовно.

Як змінити персональні і контактні дані в картці бізнес-клієнта?

Клієнт-власник головної картки бізнес-клієнта може самостійно змінити свої дані і дані своїх представників в особистому кабінеті на сайті чи у мобільному додатку. Користувач додаткової картки може провести зміни лише своїх контактних і персональних даних в особистому кабінеті на сайті чи у мобільному додатку.

Також для зміни персональних і контактних даних по головній картці клієнт може заповнити заяву на переоформлення даних (бланк заяви знаходиться тут). Якщо персонального менеджера немає, заповнена заява на переоформлення даних по картці надсилається на адресу karta@novaposhta.ua. Зміни будуть проведені протягом 1 робочого дня з моменту отримання запиту.

Для чого потрібна картка бізнес-клієнта?

Картка бізнес-клієнта являється альтернативою довіреності на відправлення/отримання відправок. Також картка бізнес-клієнта надає наступні переваги:

– Конфіденційність (реквізити компанії, назва і контактні дані зберігаються на картці);

– Швидке і безпомилкове оформлення відправок;

–  Облік всіх індивідуальних умов співпраці (привілеї і знижки бізнес-клієнтів);

– Персоналізація і контроль операцій – оформлення відправок тільки уповноваженим представником
компанії – користувачем картки.

Я зараз при собі не маю картку бізнес-клієнта. Як я можу здійснити відправку / отримання відправлень без неї?

Ви можете пройти SMS-верифікацію/ідентифікацію за номером телефона на нашому відділенні або надати довіреність на отримання/відправлення вантажу.

Якщо відправка була оформлена в особистому кабінеті на сайті «Нова Пошта», картку бізнес-клієнта пред’являти не обов’язково – просто передайте працівнику «Нова Пошта» створені документи на відправку.

Я можу скористатися скан-копією картки бізнес-клієнта замість оригіналу?

При обслуговуванні можна використовувати тільки оригінальну картку бізнес-клієнта.

Моя картка бізнес-клієнта пошкоджена / Я її втратив (ла). Як мені замовити нову?

Для отримання нової, заміни пошкодженої або втраченої картки бізнес-клієнта необхідно заповнити заяву на отримання картки бізнес-клієнта і відправити її на електронну адресу Вашого менеджера (якщо менеджера немає – на адресу karta@novaposhta.ua). 

Як заблокувати картку бізнес-клієнта?

Картку бізнес-клієнта можна заблокувати, відправивши заповнену заяву на пошту персонального менеджера (якщо менеджера немає – на адресу karta@novaposhta.ua). Запит буде опрацьовано протягом 1 робочого дня. Бланк заяви знаходиться тут.

Головна картка бізнес-клієнта не деактивується у випадку наявності у клієнта активного договору з ТОВ «Нова Пошта» і/або спеціальних умов співпраці, а також наявності у клієнта додаткових карток співробітників.