Перейти вниз Перейти вгору

Питання-відповіді

1. Як я можу отримати Карту Бізнес-Клієнта?

Для отримання Карти бізнес-клієнта вам потрібно мати підписаний договір з ТОВ «Нова пошта». Карта присвоюється автоматично після активації договору. Щоб отримати карту в пластиковому форматі напишіть за адресою karta@novaposhta.ua. (Бланк заяви знаходиться тут) або зверніться до персонального менеджера.

Додаткові карти можна створити самостійно в бізнес-кабінеті власника головної карти. Після реєстрації додаткової карти в бізнес-кабінеті власника головної карти клієнт отримує SMS–повідомлення про успішну активацію карти з її номером.
Користувач додаткової карти може авторизуватись в мобільному додатку для сканування карти у відділенні.

2. Чи можу я отримати Карту Бізнес-Клієнта, якщо на потрібний номер телефону у мене вже є Карта Клієнта?

Ні, тому що на один номер телефону може бути зареєстрована лише одна Карта Клієнта.
У цій ситуації ви можете:

- надати інший номер телефону для реєстрації Карти Бізнес-Клієнта;

- змінити номер телефону в існуючій картці через мобільний додаток, бізнес-кабінет або зателефонувати до контакт-центру;

- використовувати паперову довіреність як альтернативу Карті Бізнес-Клієнта.

3. Як використовувати Карту Бізнес-Клієнта після її отримання?

Карту Бізнес-Клієнта слід завжди пред’являти оператору у відділенні при отриманні або оформленні відправлень.
Також після отримання Карти Бізнес-Клієнта в пластиковому форматі ви можете зареєструвати свій бізнес-кабінет для зручного обліку та контролю за своїми відправленнями. Для цього перейдіть за посиланням: https://new.novaposhta.ua/#/forgot-password, оберіть пункт «Потрібен пароль» і далі дійте за інструкцією.

4. Я зараз не маю з собою Карти Бізнес-Клієнта. Як я можу здійснити відправку без неї?

Ви можете пройти SMS-верифікацію за номером телефона у відділенні або надати паперову довіреність.
Якщо відправка була оформлена у бізнес-кабінеті на сайті «Нова Пошта», то Карту Бізнес-Клієнту пред’являти не обов’язково – просто віддайте відправлення оператору у відділенні.

5. Як змінити персональні та контактні дані в Картці Бізнес-Клієнта?

Якщо ви хочете змінити дані головної Карти Бізнес-Клієнта, вам потрібно заповнити Заяву на переоформлення даних (Бланк заяви знаходиться тут) і відправити її персональному менеджеру або на адресу karta@novaposhta.ua. Зміни будуть проведені протягом 1 робочого дня з моменту отримання заяви.

Увага!

Власник головної Карти Бізнес-Клієнта може самостійно змінити свої дані та дані усіх своїх представників у бізнес-кабінеті або мобільному додатку. Власник додаткової Карти Бізнес-Клієнта може провести зміни лише своїх даних.

6. Моя Карта Бізнес-Клієнта пошкоджена/втрачена. Що робити?

Щоб отримати нову Карту Бізнес-Клієнта потрібно заповнити заяву на Видачу додаткових карток (Бланк заяви знаходиться тут) і відправити її на адресу персонального менеджера або на адресу karta@novaposhta.ua.
Карта Бізнес-Клієнта буде готова до протягом 3 робочих днів.

7.Як деактивувати Карту Бізнес-Клієнта?

Щоб деактивувати Карту Бізнес-Клієнта, потрібно відправити заповнену Заяву на анулювання карти бізнес-клієнта карток (Бланк заяви знаходиться тут) на адресу персонального менеджера компанії «Нова Пошта» або на адресу karta@novaposhta.ua.

Увага!

Головну Карту Бізнес-Клієнта не можливо деактивувати, якщо:

- у клієнта є діючий договір з «Нова Пошта» та/або спеціальні умови співпраці;

- є інші діючі додаткові Карти Бізнес-Клієнта для співробітників.

Для завантаження та перегляду усіх бланків перейдіть за посиланням.