Доставка Нового Року
Перейти вниз Перейти вгору

Питання-відповіді

1. Як я можу отримати Карту Бізнес-Клієнта?

Для отримання картки Бізнес-Клієнта потрібно мати підписаний договір з ТОВ «Нова Пошта». Головна картка Бізнес-Клієнта присвоюється після активації договору. Якщо договір реєструється у відділенні – видача карти проводиться теж у відділенні. При реєстрації договору на сайті в електронному вигляді – Карта Бізнес-Клієнта присвоюється автоматично по факту активації договору.
Додаткові картки можна створити самостійно в бізнес-кабінеті власника головної картки (після реєстрації додаткової картки представник на кого реєструється картка отримує SMS–повідомлення про успішну активацію картки з її номером) або ви можете заповнити Заяву на видачу карток (Бланк заяви знаходиться тут) і відправити її персональному менеджеру, або на адресу karta@novaposhta.ua

2. Як дізнатися номер картки яка була зареєстрована при активації договору на сайті та активувати Бізнес-Кабінет?

Після активації договору ви отримаєте SMS–повідомлення з номером картки та про успішну активацію картки. Після активації картки на електронну адресу , яку було вказано для інформування приходить лист для підтвердження активації, потрібно перейти за посиланням в листі та підтвердити активацію бізнес –кабінету вказавши П.І. Б держателя карти, номер телефону, електронну адресу та пароль для входу.

3. Чи можу я отримати Картку Бізнес-Клієнта, якщо на номер телефону у мене вже є Карта Бізнес-Клієнта?

Ні, тому що на один номер телефону може бути зареєстрована лише одна Картка Бізнес-Клієнта.
У цій ситуації ви можете:

- надати інший номер телефону для реєстрації Картки Бізнес-Клієнта;

- змінити номер телефону в існуючій картці;

- використовувати довіреність як альтернативу Картці Бізнес-Клієнта.

4. Як використовувати Картку Бізнес-Клієнта після її отримання?

Картку Бізнес-Клієнта слід завжди пред’являти оператору у відділенні при отриманні або оформленні відправлень.
Після отримання Картки Бізнес-Клієнта в пластиковому форматі ви можете зареєструвати свій бізнес-кабінет для зручного обліку та контролю за своїми відправленнями. Для цього перейдіть за посиланням: https://new.novaposhta.ua/#/login/, оберіть пункт «Активація за картою клієнта» і далі дійте за інструкцією.

5. Я зараз не маю з собою Картки Бізнес-Клієнта. Як я можу здійснити відправку без неї?

Ви можете пройти SMS-верифікацію за номером телефона у відділенні або надати довіреність.
Якщо відправка була оформлена у бізнес-кабінеті на сайті «Нова Пошта», то Картку Бізнес-Клієнту пред’являти не обов’язково – просто віддайте відправлення оператору у відділенні.

6. Як змінити персональні та контактні дані в Картці Бізнес-Клієнта?

Власник головної Картки Бізнес-Клієнта може самостійно змінити свої дані в бізнес-кабінеті, за умови якщо немає не закритих відправлень, якщо такі є тоді потрібно заповнити Заяву на переоформлення даних (Бланк заяви знаходиться тут) і відправити її персональному менеджеру або на адресу karta@novaposhta.ua. Зміни будуть проведені протягом 1 робочого дня з моменту отримання заяви.

Увага!

Власник головної Картки Бізнес-Клієнта може самостійно змінити персональні дані своїх представників у бізнес-кабінеті. Власник додаткової Картки Бізнес-Клієнта може провести зміни лише своїх даних.

7. Моя Картка Бізнес-Клієнта пошкоджена/втрачена. Що робити?

Щоб отримати нову Картку Бізнес-Клієнта потрібно заповнити заяву на Видачу карток (Бланк заяви знаходиться тут) і відправити її на адресу персонального менеджера або на адресу karta@novaposhta.ua.
Картка Бізнес-Клієнта буде готова до протягом 3 робочих днів.

8.Як деактивувати Картку Бізнес-Клієнта?

Щоб деактивувати Картку Бізнес-Клієнта, потрібно відправити заповнену Заяву на анулювання картки бізнес-клієнта (Бланк заяви знаходиться тут) на адресу персонального менеджера компанії «Нова Пошта» або на адресу karta@novaposhta.ua.

Важливо!

При відмові від картки бізнес-клієнта , бізнес-кабінет анулюється та не може бути відновленим.

Увага!

Головну Картку Бізнес-Клієнта не можливо деактивувати, якщо:

- у клієнта є діючий договір з «Нова Пошта» та/або спеціальні умови співпраці;

- є інші діючі додаткові Картки Бізнес-Клієнта для співробітників.

Для завантаження та перегляду усіх бланків перейдіть за посиланням.