Доставляємо посилки, коли вам зручно!
Кур’єрська доставка запланована у незручний день або час? Керуй часом отримання посилки самостійно з новим сервісом "Перенести доставку". Сервіс дозволяє перенести отримання посилки на зручний для Одержувача час та дату*.
Отримуй посилки, коли зручно тобі!
Перенести доставку — це:
- Можливість не прив’язуватись до графіка роботи кур’єра
- Зручний спосіб змінити дату та/або час приїзду кур'єра
- Безкоштовний сервіс, вартість якого включено до основної послуги
- Вільне планування свого дня з можливістю отримати посилку в зручний для вас час
Тип доставки:
- «Відділення-Адреса»
- «Адреса-Адреса»
- «Поштомат-Адреса»
Замовник послуги:
Отримувач
Спосіб замовлення:
- у мобільному додатку
- через трекінг посилки на сайті
- через центр підтримки клієнтів:
+38 098 4 500 609
+38 050 4 500 609
+38 044 4 500 609*
+38 093 4 500 609
*для дзвінків з інших країн
Як замовити сервіс в мобільному додатку:
1. Після інформування про створення посилки чи виїзд кур’єра для доставки перейдіть за посиланням в трекінг на сайті Нової пошти (номер ЕН буде додано автоматично) або мобільний додаток
2. Клікніть на віджет Меню та виберіть сервіс «Перенести доставку»
3. Введіть свій номер телефону для авторизації та підтвердіть його за допомогою СМС-коду
4. Зі списку доступних дат та інтервалів часу виберіть бажану дату
5. Підтвердіть замовлення сервісу. Готово! Очікуйте на прибуття кур’єра у вказаний вами термін.