Ви можете доручити іншій особі отримати ваше відправлення
Замовити сервіс можна через мобільний застосунок Нової пошти.
Вартість послуги
Безплатно

Як замовити послугу в мобільному застосунку
- 1. Мої посилки
- 2. Інформація про посилку
- 3. Керування посилкою
- 4. Інший одержувач
- 5. Доручити
Як отримати посилку довіреній особі
Для оголошеної цінності до 30 тис. грн
У поштоматі
- 1Підійдіть до поштомата
- 2Відкрийте мобільний застосунок Nova Post та увімкніть Bluetooth на смартфоні
- 3Виберіть потрібну посилку в переліку та зробіть оплату, якщо ви вказані платником
- 4Натисніть «Відкрити комірку»
- 5Заберіть посилку та зачиніть комірку поштомата
У відділенні
- 1Покажіть оператору штрихкод з мобільного застосунку або повідомте номер телефону чи номер експрес-накладної
- 2Підтвердіть особу за допомогою мобільного застосунку або смс-коду для ідентифікації
- 3Оплатіть доставку, якщо ви вказані платником
- 4Заберіть довірене вам відправлення
На адресі
- 1Покажіть кур’єру штрихкод з мобільного застосунку або повідомте номер телефону чи номер експрес-накладної
- 2Підтвердіть особу за допомогою мобільного застосунку або смс-коду для ідентифікації
- 3Оплатіть доставку, якщо ви вказані платником
- 4Заберіть довірене вам відправлення
Для оголошеної цінності понад 30 тис. грн
У відділенні
- 1Покажіть оператору штрихкод з мобільного застосунку або повідомте номер телефону чи номер експрес-накладної
- 2Підтвердіть особу через дзвінок (Якщо дзвінок не надходить або ви використали всі 3 спроби ідентифікуватися через дзвінок, вам надійде смс-код для ідентифікації)
- 3Оплатіть доставку, якщо ви вказані платником
- 4Заберіть довірене вам відправлення
На адресі
- 1Покажіть кур’єру штрихкод з мобільного застосунку або повідомте номер телефону чи номер експрес-накладної
- 2Підтвердіть особу через дзвінок (Якщо дзвінок не надходить або ви використали всі 3 спроби ідентифікуватися через дзвінок, отримання можливе за документами)
- 3Оплатіть доставку, якщо ви вказані платником
- 4Заберіть довірене вам відправлення
Як скасувати довіреність
- 1. Мої посилки
- 2. Інформація про посилку
- 3. Керування посилкою
- 4. Інший одержувач
- 5. Скасувати довіреність
Ви не можете скористатися послугою, якщо:
- Ви – відправник, замовити послугу може тільки одержувач
- Для відправлення замовлено послугу «Особисто в руки»
- Замовлено додатковий сервіс «Зміна даних в експрес-накладній» (якщо замовлено зміну даних, сервіс «Інший отримувач» анулюється, але ви можете його перезамовити)
- Ви не змогли підтвердити свою особу за допомогою дзвінка, смс-коду або мобільного застосунку Нової пошти