Загальний опис послуги Послуга «Принтер для маркування» дозволяє Клієнту придбати принтер для маркування за спеціальною ціною або базовою, яка нижче ринкової на 40%, та самостійно маркувати свої відправлення з метою прискорення та оптимізації бізнес-процесів, економії часу на відправці у відділенні |
![]() |
Доступний асортимент Термопринтер Zebra ZD220. Швидкість друку 102 мм/с (8 точок/мм). |
|
Технічні характеристики принтеру Інструкція з використання принтеру
Умови придбання
Клієнт Нової пошти має можливість придбати принтер Zebra ZD220 на наступних умовах:
- за 1 грн у разі, якщо Клієнт має середньомісячний оборот не менше 2000 ЕН/міс за останні 3 місяці. Наступний принтер за 1 грн видається на кожні наступні 20 000 ЕН/міс обороту Клієнта.
- за повною вартістю 4800 грн з ПДВ (нижче ринкової на 40%):
- одним платежем;
- у розстрочку на 12 місяців (без переплат): щомісячний платіж 400 грн з ПДВ протягом 12 місяців.
За повною вартістю можна придбати не більше 3-х принтерів.
Продаж принтерів Zebra доступний тільки для клієнтів - юридичних осіб (ФОП, ТОВ тощо), синхронізованих з державним реєстром.
Відправка принтеру зі складу Нової пошти здійснюється лише на умовах доставки у відділення.
Замовлення
Замовити принтер можна у менеджера Нової пошти. Для цього потрібно:
- Звернутися до Вашого менеджера та узгодити умови;
- Підписати договір купівлі-продажу та за потреби – додаткову угоду.
Потреба у підписанні додаткової угоди виникає у випадку продажу принтеру Zebra ZD220 за 1 грн. Додаткова угода зобов’язує Клієнта самостійно оформлювати основну масу відправлень та друкувати маркування на придбаному обладнанні. Цей показник має складати не менше 90%.
- Відправка принтера буде виконана протягом 3 робочих днів з моменту внесення повної оплати, при покупці принтеру за 1 грн або за повною (базовою) вартістю, або після повного внеску першого платежу (1/12 вартості) при покупці у розстрочку на 12 місяців.
Доставка здійснюється за рахунок Нової пошти.
Гарантійне обслуговування
Гарантійний термін складає 2 роки з моменту відправки принтеру Клієнту.
У разі потреби в ремонті просимо адресувати звернення та опис проблеми на електронну адресу zebranp22@gmail.com або звертатись за телефоном +38 (095) 148 81 39. У разі гарантійного випадку, відповідальний працівник інформує Клієнта щодо подальших дій. У всіх інших випадках Клієнту будуть надані контактні дані та прайс-лист сервісного центру, що спеціалізується на негарантійних випадках.
Ремонт обладнання може зайняти до 10 робочих днів. Доставка в сервісний центр Zebra та зворотня здійснюються за рахунок Клієнта.
Забезпечення витратними матеріалами
Клієнт має можливість замовляти певну кількість таких матеріалів (ТМЦ) безкоштовно. До таких ТМЦ належить:
- Фірмовий поліетиленовий пакет;
- Термоетикетка.
Замовити їх можуть Клієнти, які мають:
- відкритий доступ до Бізнес-кабінету;
- оборот від 50 ЕН в місяц.
Доступна кількість ТМЦ для замовлення під кожного Клієнта вираховується індивідуально відповідно до алгоритму, розробленого Новою поштою.