Перейти вниз Перейти вгору

Кодекс корпоративної етики

Кодекс корпоративної етики

 

НАШІ ЦІННОСТІ:

Клієнт. Ми працюємо, щоб зробити життя мільйонів людей кращим, доставляючи радість, піклування, любов, мрії… Ми завжди ретельно і пунктуально виконуємо дані клієнтам обіцянки. Ми реагуємо на будь-яку їхню потребу – для нас природньо допомагати. Усмішка – ознака нашого ставлення до клієнта;

Технології. Наші технології дозволяють нам мати ефективні і безпечні виробничі процеси, які ми прагнемо максимально автоматизувати та роботизувати. Саме технології дозволяють нашим клієнтам отримувати найкращу якість, сервіс та оптимальні ціни. Ми вивчаємо та впроваджуємо найсучасніші світові технології. Ми – частина нового цифрового світу;

Персонал. Люди в «НОВА ПОШТА» надійні, високопрофесійні, небайдужі, спрямовані вперед. Повага, чесність та відкритість – основа спілкування в компанії, а помилка – це пошук шляху до успіху. Керівник будь-якого рівня відкритий до рядового співробітника. Дисципліна і виконання зобов’язань – частина нашої культури: точно в строк, без виключень. «НОВА ПОШТА» – це і місце самореалізації професіоналів, і компанія для старту кар’єри;

Ефективність. Лише синергія трьох цінностей Клієнт-Персонал-Технології забезпечує прибуток. Саме вона стимулює нас до інвестицій та подальшого росту. Ми завжди шукаємо найефективніший шлях до максимального результату. Ми прагнемо спрощувати процеси і мінімізувати витрати, зберігаючи високу якість послуг.

Реалізація Місії та втілення Цінностей Компанії – це спільна повсякденна робота всіх працівників: від членів Наглядової Ради до фахівців. Репутація та престиж Компанії – наше спільне надбання.

               

 

ДІЛОВА ЕТИКА І КОМПЛАЄНС

Правила та принципи етики Компанії «НОВА ПОШТА» базуються на загальнолюдських цінностях: гуманізму, милосердя, співчуття, чесності, взаємоповаги. Компанія «НОВА ПОШТА» здійснює свою діяльність відповідно до вимог українського законодавства та законодавства інших країн, де прямо або опосередковано веде справи.

Чесність і принциповість у відносинах з державою, із власними працівниками, партнерами, клієнтами – основний критерій оцінки наших дій при сплаті податків до бюджету, виплаті грошової винагороди персоналу, створенні належних умов праці, укладенні угод, побудові операційних процесів.

Де б ми не працювали, ми завжди виконуємо свої обіцянки і завжди намагаємося діяти правильно, навіть якщо це не найлегший шлях.

Для нас має значення спосіб, у який досягнуто результат, а не лише факт його досягнення. Компанія очікує від співробітників чесності на всіх рівнях, дотримання вимог законодавства та внутрішніх нормативних документів.

 

 

ЗВЕРНЕННЯ СПІВЗАСНОВНИКІВ

Шановні колеги!
«НОВА ПОШТА» – це Компанія, що стрімко розвивається та допомагає скорочувати відстані між близькими людьми, родичами, діловими партнерами. Завдяки цій динаміці з моменту заснування Компанія не просто набула національного масштабу, а й стала лідером експрес-доставки в країні.

Щодня наша робота впливає на життя та бізнес мільйонів людей. Нам важливо бути чесними – це запорука нашої подальшої роботи. Чесне, відповідальне та етичне ведення бізнесу – вкрай важливе для захисту ділової репутації Компанії та збереження її конкурентних переваг. За прийняті дії та рішення ми несемо спільну відповідальність, а наші перемоги – це перемога всіх і кожного зокрема.

У документі, що лежить перед вами, – стандарти, яким ми маємо відповідати, і цінності, яких ми прагнемо дотримуватись у повсякденній діяльності. Це перелік правил та норм поведінки, яких буде дотримуватися кожен працівник.

Суб’єкти господарювання, які є Партнерами Компанії (користувачами торговельних марок) або мають намір стати Партнерами Компанії, мають розділяти цінності Компанії, визначені у цьому Кодексі.

Втілюючи в життя цінності «НОВА ПОШТА» та дотримуючись цього Кодексу, з повагою ставлячись один до одного всередині Компанії, поважаючи та цінуючи наших бізнес-партнерів та відповідально ставлячись до представників державних органів і ЗМІ, ми досягаємо запланованих результатів належним шляхом. Жоден бізнес-інтерес не може виправдати негідний вчинок.

 

З повагою Вячеслав Климов, Володимир Поперешнюк, Інна Поперешнюк

Кодекс корпоративної етики

             

 

ПОЛІТИКА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ

Компанія декларує нульову толерантність до корупції, сприяє підвищенню рівня антикорупційної культури серед працівників компанії та заохочує до дотримання принципів і вимог цієї політики усіх своїх контрагентів та інших осіб, які прямо чи опосередковано перебувають у правовідносинах з Компанією.

Політика протидії корупції

За додатковою інформацією щодо виконання вимог Кодексу корпоративної етики ви можете звернутися до дирекції з персоналу або юридичного департаменту.

З питань порушення вимог Кодексу корпоративної етики, Політики протидії корупції, інших політик і нормативних документів прохання звертатися до спеціаліста з питань комплаєнсу за електронною адресою dovira@novaposhta.ua або за телефоном (044) 321-07-39

Політика безпеки дорожнього руху