1. У випадку пошкодження або недостачі всередині відправлення, відмовити в компенсації можуть, якщо:
- Акт приймання-передачі оформлений не в момент отримання відправлення;
- Претензія оформлена без акту приймання-передачі.
2. У випадку, якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла. Ситуація може статися у випадку, якщо Ви ненадійно упакували відправлення всередині і, як результат, воно пошкодилось в процесі транспортування. Рекомендуємо з питань пакування звернутися до спеціалістів компанії «Нова пошта».
3. У випадку, якщо відправлення ціле, але пошкоджена упаковка. Упаковка слугує для захисту відправлень. Якщо для Вас важливо зберегти упаковку, то рекомендуємо скористатись додатковими пакувальними матеріалами.
4. У випадку вимог відшкодування моральної шкоди.
5. У інших окремих випадках.
Для полегшення процедури отримання компенсації дотримуйтесь наступних рекомендацій:
- одразу при отриманні перевіряйте стан відправлення в присутності представника компанії;
- при наявності претензій до стану відправлення складіть Акт приймання-передачі та Претензію;
- забезпечте надійну упаковку відправлення. При необхідності, зверніться до спеціалістів компанії;
- при оформленні ЕН вказуйте реальну вартість відправлення.