Перейти вниз Перейти вгору

За яких умов мені можуть відмовити в компенсації вимог по претензії?

1. У випадку пошкодження або недостачі всередині відправлення, відмовити в компенсації можуть, якщо:

  • Акт приймання-передачі оформлений не в момент отримання відправлення;
  • Претензія оформлена без акту приймання-передачі.

2. У випадку, якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла. Ситуація може статися у випадку, якщо Ви ненадійно упакували відправлення всередині і, як результат, воно пошкодилось в процесі транспортування. Рекомендуємо з питань пакування звернутися до спеціалістів компанії "Нова Пошта".

3. У випадку, якщо відправлення ціле, але пошкоджена упаковка. Упаковка слугує для захисту відправлень. Якщо для Вас важливо зберегти упаковку, то рекомендуємо скористатись додатковими пакувальними матеріалами.

4. У випадку вимог відшкодування моральної шкоди.

5. У інших окремих випадках.

Для полегшення процедури отримання компенсації дотримуйтесь наступних рекомендацій:

  • одразу при отриманні перевіряйте стан відправлення в присутності представника компанії;
  • при наявності претензій до стану відправлення складіть Акт приймання-передачі та Претензію;
  • забезпечте надійну упаковку відправлення. При необхідності, зверніться до спеціалістів компанії;
  • при оформленні ЕН вказуйте реальну вартість відправлення.