Перейти вниз Перейти вгору

Питання-відповіді про імпорт e-commerce відправлень з Китаю

1. Які переваги доставки «Нова пошта Інтернешнл» з Китаю у порівнянні з іншими поштовими операторами?

  • трекінг всіх категорій відправлень на всіх етапах доставки: на головній сторінці сайту novaposhta.ua і http://www.sf-express.com/ru/ru/ (вікно «Отслеживание почтовых отправлений»), а також «Особистий кабінет» на сайті магазину
  • відсутність прихованих платежів (вибираючи безкоштовну доставку SF Express та SF eParcel в опціях магазину, одержувач отримує оплачений відправником сервіс доставки і по території Китаю, і на останній милі по Україні)
  • зручність і високий рівень сервісу «Нова пошта Інтернешнл»

2. З яких інтернет-майданчиків можлива доставка з «Нова пошта Інтернешнл» (за рішенням відправника)?

AliExpress, Gearbest, Sammydress, Everbuying, 139shopping.com, Banggood

Якщо відправник (інтернет-магазин/продавець) приймає рішення доставити відправлення з «Нова пошта Інтернешнл», він сам оплачує відправлення. Клієнт не платить за доставку ані по території Китаю, ані по Україні.

3. Яка вартість доставки відправлення з китайського інтернет-магазину?

Китайські інтернет-магазини доставляють в Україну двома способами - платно (DHL, FedEx і інші оператори) або за рахунок продавця / відправника (цей варіант діє, коли клієнт вибирає опцію free delivery). У разі доставки з «Нова пошта Інтернешнл» діє саме другий сценарій - відправлення доставляються за рахунок продавця / відправника, тобто одержувач не платить за доставку ані по території Китаю, ані по Україні.

4. Які гранично допустимі габарити відправлень?

Згідно з правилами міжнародних перевезень, максимальні габарити для авіаперевезень 120*80*80 см і фактичною вагою не більше 70 кг.

5. Як можна відстежити відправлення з Китаю?

Після оформлення покупки в інтернет-магазині, магазин присвоює кожному відправленню номер замовлення та надсилає номер для його відстеження на електронну пошту, вказану при замовленні. Цей номер може бути таким: 994********* або 612********* або SF*********NPI

Одержувач може відстежити відправлення за цим номером на сайті novaposhta.ua. Також одержувач може перевіряти номери замовлення і міжнародних відправлень в особистому кабінеті на сайті інтернет-магазину.
Коли відправлення надходить в Україну, йому присвоюється внутрішній номер. Цей номер може бути таким: 2060********** або 59************. За цим номером можна відстежити посилання на головній сторінці сайту novaposhta.ua або у мобільному додатку.

6. В які терміни «Нова пошта Інтернешнл» доставляє відправлення з китайських інтернет-магазинів?

Середній строк – близько 2-3 тижнів. Термін доставки не включає термін митного оформлення та залежить від певних обставин (наприклад, не повністю чи неточно вказаних даних одержувача – контактного телефону, адреси отримання), а також оперативності китайських партнерів і відправника.

7. Я звик отримувати відправлення з Китаю по «Укрпошті». Чому зараз їх стала доставляти «Нова пошта Інтернешнл»?

Одержувач, який робить покупку на сайті китайського онлайн-ритейлера, найчастіше обирає варіант free delivery. При цьому в українців склалася думка про те, що доставку в таких випадках здійснює тільки «Укрпошта». Однак вибираючи опцію free delivery, одержувач вибирає безкоштовну доставку, а не доставку з «Укрпошта». Тож віднедавна китайські інтернет-магазини та їхні локальні підрядники з міжнародної логістики розширюють перелік партнерів для забезпечення безкоштовної доставки по світу. У нього вже входить і «Нова пошта Інтернешнл».

8. Як вибрати «Нова пошта Інтернешнл» в опціях доставки інтернет-магазинів?

При купівлі товару, наприклад, на Aliexpress потрібно вибрати опцію доставки SF Express чи SF eParcel, якщо вона представлена ​​в переліку можливих.

9. Як відбувається розмитнення відправлень з Китаю, доставлених «Нова пошта Інтернешнл»?

Компанія «Нова пошта Інтернешнл» бере на себе організацію і проходження митних процедур в рамках законодавства України. Процедура розмитнення проводиться співробітниками Митної служби України, терміни розмитнення залежать від завантаження митного терміналу. Детальніше читайте за посиланням - https://novaposhta.ua/international_delivery/customs_clearance

10. Як змінити адресу доставки – у відділення або кур'єром?

Якщо Ви бажаєте змінити адресу доставки Вашого відправлення, телефонуйте до контакт-центру за номером 0-800-500-609.

11. Як правильно оформити замовлення з Китаю?

Компанія рекомендує клієнтам правильно зазначати свої особисті і контактні дані під час оформлення замовлень в китайських інтернет-магазинах. Зверніть, будь ласка, увагу на те, що прізвища, назви міст, вулиць тощо потрібно транслітерувати латинськими літерами, користуючись наступними посиланням.

Крім того, важливо правильно зазначати:

  • номер мобільного телефону у міжнародному форматі +38 ---
  • прізвище-ім'я БЕЗ по батькові
  • повну адресу (країна, область, район, населений пункт, коректний індекс)

Інструкція з прикладом заповнення даних для доставки

Навіть незначна помилка може стати причиною затримки доставки, тому рекомендуємо ретельно перевіряти правильність поданої інформації та уникати можливих помилок.

12. Який термін зберігання вантажу у відділенні?

Вантаж зберігається у відділенні на протязі 24 робочих днів. Плата за зберігання протягом цього часу не нараховується.

13. Які заходи вживає «Нова пошта Інтернешнл» в разі втрати або пошкодження вмісту відправлення?

У разі, якщо результати внутрішнього розслідування свідчать про те, що відповідальність за втрату або пошкодження вмісту несе «Нова пошта Інтернешнл», компанія компенсує одержувачу вартість товару. Для цього необхідно звернутись до будь-якого відділення та оформити претензію.

Бланк претензії на міжнародну доставку для споживачів-фізичних осіб
Бланк претензії на міжнародну доставку для юридичних осіб та ФОП

14. Як діяти клієнту, якщо оголошена вартість відправлення перевищує безмитний ліміт?

Якщо вартість вмісту відправлення перевищує €150, при отриманні одержувач оплачує послуги брокера і оформлення митної декларації. Детальніше: https://novaposhta.ua/international_delivery/customs_clearance

15. Які основні офіційні канали зв'язку клієнтів з компанією?

Звернутися в компанію можна кількома способами: 1) зателефонувати до контакт-центру за номером 0-800-500-609 2) залишити повідомлення в чат в «Особистому кабінеті» на сайті www.novaposhta.ua