Перейти вниз Перейти вгору

Питання-відповіді про імпорт e-commerce відправлень з Китаю

1. Які переваги доставки «Нова пошта Інтернешнл» з Китаю у порівнянні з іншими поштовими операторами?

  • трекінг всіх категорій відправлень на всіх етапах доставки: на головній сторінці сайту novaposhta.ua і http://www.sf-express.com/ru/ru/ (вікно «Отслеживание почтовых отправлений»), а також «Особистий кабінет» на сайті магазину
  • відсутність прихованих платежів (вибираючи безкоштовну доставку SF Express та SF eParcel в опціях магазину, одержувач отримує оплачений відправником сервіс доставки і по території Китаю, і на останній милі по Україні)
  • зручність і високий рівень сервісу «Нова пошта Інтернешнл»

2. З яких інтернет-майданчиків можлива доставка з «Нова пошта Інтернешнл» (за рішенням відправника)?

AliExpress, Gearbest, Sammydress, Everbuying, 139shopping.com, Banggood

Якщо відправник (інтернет-магазин/продавець) приймає рішення доставити відправлення з «Нова пошта Інтернешнл», він сам оплачує відправлення. Клієнт не платить за доставку ані по території Китаю, ані по Україні.

3. Яка вартість доставки відправлення з китайського інтернет-магазину?

Китайські інтернет-магазини доставляють в Україну двома способами - платно (DHL, FedEx і інші оператори) або за рахунок продавця / відправника (цей варіант діє, коли клієнт вибирає опцію free delivery). У разі доставки з «Нова пошта Інтернешнл» діє саме другий сценарій - відправлення доставляються за рахунок продавця / відправника, тобто одержувач не платить за доставку ані по території Китаю, ані по Україні.

4. Які гранично допустимі габарити відправлень?

Згідно з правилами міжнародних перевезень, максимальні габарити для авіаперевезень 120*80*80 см і фактичною вагою не більше 70 кг.

5. Як можна відстежити відправлення з Китаю?

Після оформлення покупки в інтернет-магазині, магазин присвоює кожному відправленню номер замовлення та надсилає номер для його відстеження на електронну пошту, вказану при замовленні. Цей номер може бути таким: 994********* або 612********* або SF*********NPI

Одержувач може відстежити відправлення за цим номером на сайті novaposhta.ua. Також одержувач може перевіряти номери замовлення і міжнародних відправлень в особистому кабінеті на сайті інтернет-магазину.
Коли відправлення надходить в Україну, йому присвоюється внутрішній номер. Цей номер може бути таким: 2060********** або 59************. За цим номером можна відстежити посилання на головній сторінці сайту novaposhta.ua або у мобільному додатку.

6. В які терміни «Нова пошта Інтернешнл» доставляє відправлення з китайських інтернет-магазинів?

Середній строк – близько 2-3 тижнів. Термін доставки не включає термін митного оформлення та залежить від певних обставин (наприклад, не повністю чи неточно вказаних даних одержувача – контактного телефону, адреси отримання), а також оперативності китайських партнерів і відправника.

7. Я звик отримувати відправлення з Китаю по «Укрпошті». Чому зараз їх стала доставляти «Нова пошта Інтернешнл»?

Одержувач, який робить покупку на сайті китайського онлайн-ритейлера, найчастіше обирає варіант free delivery. При цьому в українців склалася думка про те, що доставку в таких випадках здійснює тільки «Укрпошта». Однак вибираючи опцію free delivery, одержувач вибирає безкоштовну доставку, а не доставку з «Укрпошта». Тож віднедавна китайські інтернет-магазини та їхні локальні підрядники з міжнародної логістики розширюють перелік партнерів для забезпечення безкоштовної доставки по світу. У нього вже входить і «Нова пошта Інтернешнл».

8. Як вибрати «Нова пошта Інтернешнл» в опціях доставки інтернет-магазинів?

При купівлі товару, наприклад, на Aliexpress потрібно вибрати опцію доставки SF Express чи SF eParcel, якщо вона представлена ​​в переліку можливих.

9. Як відбувається розмитнення відправлень з Китаю, доставлених «Нова пошта Інтернешнл»?

Компанія «Нова пошта Інтернешнл» бере на себе організацію і проходження митних процедур в рамках законодавства України. Процедура розмитнення проводиться співробітниками Митної служби України, терміни розмитнення залежать від завантаження митного терміналу. Детальніше читайте за посиланням - https://novaposhta.ua/international_delivery/customs_clearance

10. Як змінити адресу доставки – у відділення або кур'єром?

Якщо Ви бажаєте змінити адресу доставки Вашого відправлення, телефонуйте до контакт-центру за номером 0-800-500-609.

11. Як правильно оформити замовлення з Китаю?

Компанія рекомендує клієнтам правильно зазначати свої особисті і контактні дані під час оформлення замовлень в китайських інтернет-магазинах. Зверніть, будь ласка, увагу на те, що прізвища, назви міст, вулиць тощо потрібно транслітерувати латинськими літерами, користуючись наступними посиланням.

Крім того, важливо правильно зазначати:

  • номер мобільного телефону у міжнародному форматі +38 ---
  • прізвище-ім'я БЕЗ по батькові
  • повну адресу (країна, область, район, населений пункт, коректний індекс)

Інструкція з прикладом заповнення даних для доставки

Навіть незначна помилка може стати причиною затримки доставки, тому рекомендуємо ретельно перевіряти правильність поданої інформації та уникати можливих помилок.

12. Який термін зберігання вантажу у відділенні?

Вантаж зберігається у відділенні упродовж 24 робочих днів. Коли термін зберігання у відділенні, згідно з правилами компанії, буде вичерпано, ваш вантаж буде відправлено на склад незатребуваного вантажу. На цьому складі вантаж зберігається 30 календарних днів. Коли цей термін буде вичерпано, ваш вантаж, в залежності від умов співпраці «Нова пошта Інтернешнл» з інтернет-магазином, у якому ви робили замовлення, буде або утилізовано, або відіслано відправнику. Плата за зберігання протягом цього часу не нараховується.
З питанням про компенсацію рекомендуємо звернутися до інтернет-магазину, де ви здійснювали покупку.

13. Які заходи вживає «Нова пошта Інтернешнл» в разі втрати або пошкодження вмісту відправлення?

У разі, якщо результати внутрішнього розслідування свідчать про те, що відповідальність за втрату або пошкодження вмісту несе «Нова пошта Інтернешнл», компанія компенсує одержувачу вартість товару. Для цього необхідно звернутись до будь-якого відділення та оформити претензію.

Бланк претензії на міжнародну доставку для споживачів-фізичних осіб
Бланк претензії на міжнародну доставку для юридичних осіб та ФОП

Терміни подачі претензій:

  • У разі пошкодження, включаючи часткову втрату  - протягом 7 днів, включаючи недільні та святкові дні, з моменту отримання відправлення у розпорядження одержувача або особи, яка може прийняти відправлення згідно Умов надання послуг ТОВ «Нова Пошта Інтернешнл»; 
  • У разі прострочення (затримки) доставки відправлення -  протягом 21 дня з моменту передачі відправлення у розпорядження одержувача або особи, яка може прийняти відправлення згідно Умов надання послуг ТОВ «Нова Пошта Інтернешнл»;
  • У разі втрати відправлення - протягом 50 днів після закінчення узгодженого терміну із дня прийняття відправлення ТОВ «Нова Пошта Інтернешнл» для перевезення*.

 

*- для відправлень з Китаю під терміном «прийняття відправлень» вважається дата прибуття відправлень в Україну.

! Строк розгляду претензії залежить від складності запиту, але не може перевищувати 30 (календарних) днів від дня її надходження.

 

14. Як діяти клієнту, якщо оголошена вартість відправлення перевищує безмитний ліміт?

Якщо вартість вмісту відправлення перевищує €150, при отриманні одержувач оплачує послуги брокера і оформлення митної декларації. Детальніше: https://novaposhta.ua/international_delivery/customs_clearance

15. Які основні офіційні канали зв'язку клієнтів з компанією?

Звернутися в компанію можна кількома способами: 1) зателефонувати до контакт-центру за номером 0-800-500-609 2) залишити повідомлення в чат в «Особистому кабінеті» на сайті www.novaposhta.ua