Перейти вниз Перейти вгору

Питання-відповіді про імпорт e-commerce відправлень з Китаю

1. Які переваги доставки «Нова пошта Інтернешнл» з Китаю у порівнянні з іншими поштовими операторами? 

  • трекінг всіх категорій відправлень на всіх етапах доставки: на головній сторінці сайту https://novaposhta.ua/ і http://www.sf-express.com/ru/ru/ (вікно «Отслеживание почтовых отправлений»), а також в «Особистому кабінеті» на сайті магазину
  • зручність і високий рівень сервісу «Нова пошта Інтернешнл» 

Увага!

  • Ви вже знаєте, що продавці товарів у китайських онлайн-магазинах на власний розсуд обирають оператора доставки замовлень в інші країни. Відправлення, які потрапляють до перевізника SFExpress, можуть надходити отримувачам в Україні різними каналами
  • Якщо невдовзі після здійснення замовлення вам надійшло SMS-повідомлення від «Нова пошта» з проханням обрати відділення чи вказати адресу отримувача через сервіс «Управління доставкою», будь ласка, очікуйте доставку посилки від «Нова пошта»
  • В іншому випадку рекомендуємо зв’язуватися з продавцем товару та уточнити у нього можливості для трекінгу посилки 

2. З яких інтернет-майданчиків можлива доставка з «Нова пошта Інтернешнл» (за рішенням відправника)?

AliExpressGearbestSammydressEverbuyingJoom.com

Зверніть увагу, що ці інтернет-магазини можуть самостійно обирати спосіб доставки замовлень в Україну. Якщо невдовзі після здійснення замовлення в магазині ви отримали SMS-повідомлення від «Нова пошта Інтернешнл», доставку здійснить саме «Нова пошта Інтернешнл».

3. Яка вартість доставки відправлення з китайського інтернет-магазину?

Продавці товарів у китайських онлайн-магазинах на власний розсуд обирають оператора та вартість доставки в інші країниДоставка може бути платною або за рахунок продавця/відправника (цей варіант діє, коли клієнт обирає опцію free delivery).

4. Які гранично допустимі габарити відправлень?

Згідно з правилами міжнародних перевезень, для авіаперевезень максимально допустимі габарити 120*80*80 см і фактична вага не більше 70 кг.

5. Як можна відстежити відправлення з Китаю?

Після оформлення покупки в інтернет-магазині магазин присвоює кожному відправленню номер замовлення та надсилає номер для його відстеження на електронну пошту, вказану при замовленні. Цей номер може бути таким: 994*********, 612*********, 460********* або SF*********NPI

Одержувач може відстежити відправлення за цим номером на сайті https://novaposhta.ua/. Також одержувач може перевіряти номери замовлення і міжнародних відправлень в особистому кабінеті на сайті інтернет-магазину. 

Коли відправлення надходить в Україну, «Нова пошта» присвоює йому внутрішній номер. Цей номер може бути таким: 2060********** або 59************. За цим номером можна відстежити відправленняна головній сторінці сайту https://novaposhta.ua/ або у мобільному додатку.

6. В які терміни «Нова пошта Інтернешнл» доставляє відправлення з китайських інтернет-магазинів?

Середній термін – близько 2-3 тижнів (за виключенням часу на митне оформлення). Він залежить від певних обставин (наприклад, не повністю чи неточно вказаних даних одержувача – контактного телефону, адреси отримання), а також оперативності китайських партнерів і відправника.

7. Як відбувається розмитнення відправлень з Китаю, доставлених «Нова пошта Інтернешнл»?

Компанія «Нова пошта Інтернешнл» бере на себе організацію і здійсненнямитних процедур згідно чинного законодавства України. Процедурурозмитнення проводять співробітники Митної служби України, терміни розмитнення залежать від завантаження митного терміналу. Детальніше читайте за посиланням - https://novaposhta.ua/international_delivery/customs_clearance

8. Як правильно оформити замовлення з Китаю?

Компанія рекомендує клієнтам правильно зазначати свої особисті і контактні дані під час оформлення замовлень в китайських інтернет-магазинах. Зверніть, будь ласка, увагу на те, що прізвища, назви міст, вулиць тощо потрібно транслітерувати латинськими літерами, користуючись наступним посиланням.

Крім того, важливо правильно зазначати:

  • номер мобільного телефону у міжнародному форматі +38 ---
  • прізвище-ім'я БЕЗ по батькові
  • повну адресу (країна, область, район, населений пункт, коректний індекс)

Інструкція з прикладом заповнення даних для доставки

Навіть незначна помилка може стати причиною затримки доставки, тому рекомендуємо ретельно перевіряти правильність поданої інформації та уникати можливих помилок.

9. Який термін зберігання вантажу у відділенні?

Вантаж зберігається у відділенні впродовж 24 робочих днів. Коли,згідно з правилами компанії, термін зберігання у відділенні буде вичерпано, вантаж потрапить на склад незатребуваних відправлень. Оформити повернення посилки зі складу можнавпродовж 60 календарних днів з моменту оформлення замовлення в інтернет-магазині.  Коли цей термін буде вичерпано, ваш вантаж, в залежності від умов співпраці «Нова пошта Інтернешнл» з інтернет-магазином, у якому ви робили замовлення, буде або утилізовано, або відправлено відправнику. Плата за зберігання впродовжцього часу не нараховується.
З питанням щодокомпенсаціїрекомендуємо звернутися до інтернет-магазину, де було здійснено покупку.

10. Яких заходів вживає «Нова пошта Інтернешнл» в разі втрати або пошкодження вмісту відправлення?

Якщо результати внутрішнього розслідування свідчать про те, що відповідальність за втрату або пошкодження вмісту несе «Нова пошта Інтернешнл», компанія компенсує одержувачу оціночну вартість товару. Для цього необхідно звернутись до будь-якого відділення та оформити претензію.

Бланк претензії на міжнародну доставку для споживачів-фізичних осіб
Бланк претензії на міжнародну доставку для юридичних осіб та ФОП

Терміни подачі претензій:

  • У разі пошкодження, включаючи часткову втрату  - протягом 7 днів, включаючи неділі та святкові дні, з моменту отримання відправлення у розпорядження одержувача або особи, яка може прийняти відправлення згідно Умов надання послуг ТОВ «Нова Пошта Інтернешнл»; 
  • У разі прострочення (затримки) доставки відправлення -  протягом 21 дня з моменту передачі відправлення у розпорядження одержувача або особи, яка може прийняти відправлення згідно Умов надання послуг ТОВ «Нова Пошта Інтернешнл»;
  • У разі втрати відправлення - протягом 50 днів після закінчення узгодженого терміну із дня прийняття відправлення ТОВ «Нова Пошта Інтернешнл» для перевезення*.

*- для відправлень з Китаю під терміном «прийняття відправлень» вважається дата прибуття відправлень в Україну.

! Строк розгляду претензії залежить від складності запиту, але не може перевищувати 30 (календарних) днів від дня її надходження.

11. Як діяти клієнту, якщо оголошена вартість відправлення перевищує безмитний ліміт?

Якщо вартість вмісту відправлення перевищує €150, при отриманні одержувач оплачує послуги брокера і оформлення митної декларації. Детальніше: https://novaposhta.ua/international_delivery/customs_clearance

12. Як обрати відділення «Нова пошта» для доставки відправлення?

Невдовзі після здійснення замовлення в інтернет-магазині вам надійде SMS-повідомлення з посиланням для переходу на сторінку вибору адреси доставки. Також ви можете зайти на портал та вибрати зручне відділення або адресу доставки. Детальніше про це можна дізнатисяз відео-інструкції. Інструкція користувача сервісу з обрання адреси доставки знаходиться тут.