НП в смартфоне
Перейти вниз Перейти вгору

Переадресування

Послуга передбачає зміну адреси доставки вже оформленого відправлення в межах одного населеного пункту або країни.

Тип послуги:

«Відділення-Відділення»
«Відділення-Адреса»
«Адреса-Адреса»
«Адреса-Відділення»
Замовник послуги:
Відправник або Одержувач

Спосіб замовлення:

В бізнес-кабінеті; в мобільному додатку; у будь-якому відділенні «Нова пошта», склавши заяву на переадресування відправлення; зателефонувавши до контакт-центру: 0-800-500-609

 

 

     Як замовити «Переадресування» в мобільному додатку:

  1. Увійдіть в розділ «Мої відправлення» та оберіть посилку, яку потрібно переадресувати.
  2. У випадаючому рядку «Керувати посилкою» оберіть послугу «Переадресування».
  3. Введіть дані для переадресування: місто, номер відділення чи адресу, а також дані отримувача.
  4. Натисніть кнопку «Оформити заявку». Готово! Заявку оформлено. Інформація передана на розгляд
  • Після підтвердження заявки на переадресацію в розділі «Мої відправлення» з'явиться новий номер ЕН переадресованого відправлення, який можна відстежувати.
  • Після доставки переадресованого відправлення на номер отримувача надійде смс-сповіщення про прибуття.
  • При переадресуванні для відправлення буде сформовано новий маршрут (посилка спочатку буде доставлена до першого пункту призначення, після чого буде оформлено переадресування), тому термін доставки буде збільшено.
  • Також можна оформити послугу «Переадресування» у бізнес-кабінеті.

  

Тарифи:

Вартість переадресації розраховується згідно з чинними тарифами компанії «Нова пошта».

 

Як оформити перадресування: