Перейти вниз Перейти вгору

Популярні запитання

Ставайте учасником програми лояльності – це більше можливостей та переваг!
Натисніть на кнопку та зареєструйтеся.

Які переваги?

  • Можливість накопичувати та обмінювати бонус-знижку на основні та додаткові послуги «Нова Пошта».
  • Доступ до онлайн-сервісів.
  • Збільшений термін безоплатного зберігання вантажу.
  • Участь в акціях.

Дізнавайтеся більше тут.

Як накопичувати?

Створюйте ЕН самостійно в мобільному додатку або особистому кабінеті. 
Якщо у вас більше чотирьох відправлень, згрупуйте їх до реєстру, здійсніть відправлення та отримайте свою гарантовану бонус-знижку.
Бонус-знижка нараховується після оплати послуг «Нова Пошта».
 

Як обміняти бонус-знижку?

Обміняти накопичені бонуси на основні та додаткові послуги ви можете, як у віддленні так і в онлайн –сервісах (Особистий кабінет/Мобільний додаток)
Обов’язковими умовами для обміну балів на основні послуги є:

У відділенні
- Надання картки Клієнта у відділенні до моменту оформлення/отримання вантажу;
- Дані які вказані в експрес-накладній повинні повністю співпадати з анкетними даними в карті;
- Платником в експрес-накладній виступає власник картки з якої відбувається списання;
- При обміні накопиченої бонус-знижки більш ніж на 100 грн. учасник програми має пройти смс-верифікацію.

В особистому кабінеті/ мобільному додатку
- Обмін бонус знижки активовано.;
- Бонус-знижка на картковому рахунку повинна бути ≥ 1 грн;
- Експрес-накладна по якій відбувається списання не повинна бути закритою(отриманою);
- Форма оплати в експрес-накладній готівка.

Також в мобільному додатку є можливість обміняти бонус-знижку за технологією:

  • адреса-відділення;
  • адреса-адреса;
  • відділення адреса;

Як контролювати свій рахунок?

Усі операції нарахування/списання бонус-знижки відображені в особистому кабінеті на сайті та в мобільному додатку, який завжди під рукою.
Також діє безкоштовна послуга SMS-інформування. Послуга активується автоматично після реєстрації. Щоразу після списання бонус-знижки вам надходить SMS-повідомлення.
 
Як відновити дані учасника програми?

Відновити дані учасника програми лояльності ви можете на сайті: оберіть зручний спосіб та використовуйте підказки.
Також це можна зробити на сторінці входу в особистий кабінет: натисніть кнопку «Потрібен пароль?» і відновіть усі дані учасника: персональний номер, логін та пароль.
 
Чи можна змінити анкетні дані, особисті дані клієнта?

Зміна анкетних даних по картці лояльності доступна в особистому кабінеті  чи мобільному додатку. Єдина умова - учасник програми не повинен мати не отриманих ЕН.
 
Де можна детальніше ознайомитися з умовами програми лояльності?

Офіційні умови програми «Збільшуй можливості» доступні тут.