НП в смартфоне
Перейти вниз Перейти вгору

Популярні запитання

Як накопичувати?

Створюйте ЕН самостійно в мобільному додатку або бізнес кабінеті. 
Якщо у вас більше чотирьох відправлень, згрупуйте їх до реєстру, здійсніть відправлення та отримайте свою гарантовану бонус-знижку.
Бонус-знижка нараховується після оплати послуг «Нова Пошта». згідно п.4.4 умов.

Як обміняти бонус-знижку?

Обміняти накопичені бонуси на основні та додаткові послуги ви можете, як у віддленні так і в онлайн –сервісах (Бізнес кабінет/Мобільний додаток)
Обов’язковими умовами для обміну бонус-знижки на основні послуги є:

У відділенні
- Надання картки Клієнта у відділенні до моменту оформлення/отримання вантажу;
- Дані які вказані в експрес-накладній повинні повністю співпадати з анкетними даними в карті;
- Платником в експрес-накладній виступає власник картки з якої відбувається списання;
- При обміні накопиченої бонус-знижки більш ніж на 100 грн. учасник програми має пройти смс-верифікацію.

В бізнес кабінеті/ мобільному додатку
- Обмін бонус знижки активовано.;
- Бонус-знижка на картковому рахунку повинна бути ≥ 1 грн;
- Експрес-накладна по якій відбувається списання не повинна бути закритою(отриманою);
- Форма оплати в експрес-накладній готівка.

Також в мобільному додатку є можливість обміняти бонус-знижку за технологією:

  • адреса-відділення;
  • адреса-адреса;
  • відділення-адреса;

Як контролювати свій рахунок?

Усі операції нарахування/списання бонус-знижки відображені в бізнес кабінеті на сайті та в мобільному додатку, який завжди під рукою.
Також діє безкоштовна послуга SMS-інформування. Послуга активується автоматично після реєстрації. Щоразу після списання бонус-знижки вам надходить SMS-повідомлення.
 
Як відновити дані учасника програми?

Відновити дані учасника програми лояльності ви можете на сайті: оберіть зручний спосіб та використовуйте підказки.
Також це можна зробити на сторінці входу в бізнес кабінет: натисніть кнопку «Потрібен пароль?» і відновіть усі дані учасника: персональний номер, логін та пароль.
 
Чи можна змінити анкетні дані, особисті дані клієнта?

Зміна анкетних даних по картці лояльності доступна в бізнес кабінеті  чи мобільному додатку.

Чи можливо сплатити бонусами ЕН, яка вам не належить ?

Так, можливо скористатися даним сервісом в онлайн-каналах, для цього потрібно : в мобільному додатку в полі «пошук» ввести номер експрес-накладної яку ви бажаєте сплатити, номер телефону відправника або отримувача та натиснути кнопку «сплатити».
 
Де можна детальніше ознайомитися з умовами програми лояльності?

Офіційні умови програми «Збільшуй можливості» доступні тут.