Перейти вниз Перейти вгору

Повернення

Послуга «Повернення» передбачає повернення відправлення за бажанням Відправника.

 

«Повернення» необхідно самостійно замовляти у випадку, якщо у Відправника немає договору з Новою поштою з умовами автоповернення та:

  • Коли Отримувач відмовився від відправлення
  • Коли Отримувач більше тижня не забирає посилку

Тип послуги:

«Відділення-Відділення»
«Відділення-Адреса»
«Адреса-Адреса»
«Адреса-Відділення»
Замовник послуги:
Відправник

Спосіб замовлення:

В бізнес-кабінеті ; в мобільному додатку; якщо оголошена вартість відправлення не перевищує 14 999 грн. у будь-якому відділенні «Нова пошта», зателефонувавши до контакт-центру: 0-800-500-609

 

 

Як замовити «Повернення» в мобільному додатку:

  1. Увійдіть в розділ «Мої відправлення» та оберіть посилку, яку потрібно повернути.
  2. У випадаючому рядку «Керувати посилкою» оберіть послугу «Повернення».
  3. Натисніть кнопку «Оформити заявку». Готово! Послугу замовлено.

Відправлення буде повернуто на відділення з якого була первинна відправка.

  

Тарифи:

Вартість повернення розраховується згідно з чинними тарифами компанії “Нова пошта” і дорівнює вартості первинної послуги відправлення.

Як оформити повернення: