|
Послуга «Повернення» передбачає повернення відправлення за бажанням Відправника.
«Повернення» необхідно самостійно замовляти у випадку, якщо у Відправника немає договору з Новою поштою з умовами автоповернення та:
Якщо Отримувач відмовився від посилки або якщо не забрав посилку, Відправник може замовити додаткову послугу «Повернення» на зручну для себе адресу. Звертаємо вашу увагу що, якщо послуги з доставки не були сплачені перед відправленням, Відправнику доведеться сплачувати доставку і повернення згідно тарифів Нової пошти. |
Тип послуги: |
«Відділення-Відділення»
«Відділення-Адреса»
«Адреса-Адреса»
«Адреса-Відділення»
|
Замовник послуги: |
Відправник
|
№ | Спосіб оформлення | Обмеження щодо оголошеної вартості (ОВ) |
1 | Контакт центр (дзвінком за номером 0-800-500-609 або в онлайн чаті) | Оформлення послуги можливе при ОВ до 14 999 грн (включно) |
2 | Трекінг | |
3 | Бізнес-кабінет | |
4 | Мобільний додаток | |
5 | Відділення | Без обмежень |
Як замовити «Повернення» в мобільному додатку: |
|
![]() |
Відправлення буде повернуто на відділення з якого була первинна відправка. |
Тарифи:
Вартість повернення розраховується згідно з чинними тарифами компанії “Нова пошта”. Для Документів та Посилок - 20 грн за місце, для інших типів відправлень дорівнює вартості первинної послуги відправлення.
Як оформити повернення: