Україна - Молдова
Перейти вниз Перейти вгору

Повернення

Послуга «Повернення» передбачає повернення відправлення за бажанням Відправника.

 

«Повернення» необхідно самостійно замовляти у випадку, якщо у Відправника немає договору з Новою поштою з умовами автоповернення та:

  • Коли Отримувач відмовився від відправлення
  • Коли Отримувач більше тижня не забирає посилку

Якщо Отримувач відмовився від посилки або якщо не забрав посилку, Відправник може замовити додаткову послугу «Повернення» на зручну для себе адресу. Звертаємо вашу увагу що, якщо послуги з доставки не були сплачені перед відправленням, Відправнику доведеться сплачувати доставку і повернення згідно тарифів Нової пошти.
Виключенням є повернення за послугою «Надійна покупка» – яка створена для користувачів, що купують товари на платформі OLX і розраховуються банківською карткою. З цією послугою покупки безпечні та легкі.

Тип послуги:

«Відділення-Відділення»
«Відділення-Адреса»
«Адреса-Адреса»
«Адреса-Відділення»
Замовник послуги:
Відправник
Спосіб оформлення Обмеження щодо оголошеної вартості (ОВ)
1 Відділення Без обмежень
2 Трекінг
3 Бізнес-кабінет
4 Мобільний додаток
5 Контакт центр (дзвінком за номером 0-800-500-609 або в онлайн чаті) Оформлення послуги можливе при ОВ до 29 999 грн (включно)

 

 

Як замовити «Повернення» в мобільному додатку:

  1. Увійдіть в розділ «Мої відправлення» та оберіть посилку, яку потрібно повернути.
  2. У випадаючому рядку «Керувати посилкою» оберіть послугу «Повернення».
  3. Натисніть кнопку «Оформити заявку». Готово! Послугу замовлено.

Відправлення буде повернуто на відділення з якого була первинна відправка.

  

Тарифи:

Вартість повернення розраховується згідно з чинними тарифами компанії “Нова пошта”. Для Документів та Посилок - 20 грн за місце, для інших типів відправлень дорівнює вартості первинної послуги відправлення.

Як оформити повернення: