Перейти вниз Перейти вгору

Зміна даних в експрес-накладній

Сервіс дозволяє відправнику (фізичній особі або представнику юридичної особи) змінювати в ЕН інформацію, яка була вказана при оформленні відправлення.

Зміна даних в експрес-накладній недоступна якщо:

  • Здійснюється в день доставки відправлення на адресу Одержувача;
  • Послуги з доставки сплачено банківською карткою online*;
  • Грошовий переказ/Контроль оплати сплачено банківською карткою online.

*В даному випадку недоступна зміна даних відправника, одержувача, платника та форми оплати

 Доступні  канали та тип інформації до зміни

Доступні параметри ЕН до зміни У мобільному додатку В особистому кабінеті та API
У відділенні «Нова Пошта» 
У контактному центрі*
дані відправника так так так так
дані отримувача так так так так
платник послуг та форма оплати так так так так
зворотну доставку ні так так так
грошовий переказ або контроль оплати ні так так ні
параметри послуги «Підйом на поверх» ні так так так**

* Якщо оголошена вартість відправлення менша ніж 15 000 грн
** Якщо платник по ЕН - Отримувач

Тип послуги:

«Відділення-Відділення»
«Відділення-Адреса»
«Адреса-Адреса»
«Адреса-Відділення»

Замовник послуги:
Відправник 

Спосіб замовлення:

У мобільному додатку; в особистому кабінеті Клієнта; за допомогою AРІ (електронного обміну даними між інформаційними системами компанії «Нова Пошта» та Клієнта); у будь-якому відділенні «Нова Пошта», склавши заяву на зміну даних; зателефонувавши до контакт-центру: 0-800-500-609

Вартість

Сервіс надається без додаткових платежів